7 Reacties

Wat verdrietig dat het hartje van een van de tweeling is gestopt met kloppen. Ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel geeft van verdriet voor het verlies van een kindje en blijdschap voor het leven van het andere kindje. Ik zelf heb geen ervaring met een vanishing twin, al heb ik het op dit forum wel vaker voorbij zien komen. Hopelijk reageren er ook anderen die wel dezelfde ervaring hebben. Ik heb alleen ervaring met het verlies van allebei de kindjes, maar ben nu, een half jaar later, zwanger van een eenling. Ik moet wel zeggen dat ik de eerste keer verrast werd door de tweeling, maar nu juist hoopte op een tweeling. Kleine kans dat ik alsnog mee zal gaan maken alsnog een tweelingmoeder te gaan worden. In het geval van een vanishing twin of van allebei de kindjes heb je helaas te dealen met het verlies (van het kindje en het idee dat gepaard ging met het kindje) dat het met zich meebrengt...

5 dagen geleden

Hier ook alleen verlies van allebei met 21 weken geboren.. nu weer zwanger en merk dat ik dat toch wel spannend vind! Nu zwanger van een eenling. Ergens geeft het rust maar ook verdriet. Hopelijk mag jouw kindje het wel halen ♥️

5 dagen geleden

Reactie op CharmanteDageraad628453

Wat verdrietig dat het hartje van een van de tweeling is gestopt met kloppe ...
Jeetje wat heftig ook voor jou maar wat fijn dat je nu weer zwanger bent. Ik hoop veel goeds voor de zwangerschap en het kindje 🤗

5 dagen geleden

Reactie op Sarahvanpeer

Hier ook alleen verlies van allebei met 21 weken geboren.. nu weer zwanger ...
Jeetje wat naar dat je dat is overkomen! Kan ik me zo voorstellen dat je het spannend vindt. Ook voor jou hoop ik een fijne zwangerschap en een gezond geboren kindje ergens in mei 🤗

2 dagen geleden

Hier hetzelfde meegemaakt en ook met hetzelfde termijn. Na 3 jaar proberen, 3 miskramen zwanger geworden van een tweeling. Helaas ook met 8 weken is er een hartje gestopt met kloppen. Verdrietig maar we waren zo blij dat er nog eentje zat die het hartstikke goed deed!! Hele zwangerschap zorgen gemaakt of het allemaal wel goed zou komen. Ook na de termijn echo van 11,5 weken opeens helder bloedverlies gehad. Het was gewoon de hele tijd spannend maar ik denk dat het voor elke zwangere vrouw zo is. Je leeft toch een beetje van echo naar echo. Wij hebben na elke goede echo steeds een kadootje voor de kleine gekocht om te vieren dat de echo goed was. Uiteindelijk heb ik een gezonde zoon gekregen en ben ik nu weer (spontaan) zwanger. Dat is ook even wennen, je verwacht het gewoon niet en ik kan het ook nog steeds niet geloven. Hopelijk kun je genieten van het wondertje in je buik.
Wat erg en sterkte, ik bid dat je andere baby beschermd en behouden mag worden. Het allerbeste toegewenst en you got this!

10 uur geleden

Reactie op Arieke88

Hier hetzelfde meegemaakt en ook met hetzelfde termijn. Na 3 jaar proberen, ...
Dankjewel voor het delen van je verhaal ❤️ dat geeft hoop!