25 Reacties

vorige maand

Hierbij het meidennamenlijstje wat al jaren in mijn telefoon staat🤗: Fleur Julie Jolie Lina Niene Emma Julia Eline Lauren Loua
Leuke topic! Ik heb redelijk wat meisjesnamen maar geen enkele jongensnaam lijkt bij ons te passen. Behalve Mick maar mijn vriend heet Rick dus denk dat dat niet ideaal is helaas😅. Meisjesnamen heb ik: Cleo Lara Mila En de gene die het zou worden als het een meisje word hou ik toch nog even voor mij. Vind dat een gek idee om al te typen🙈

vorige maand

Manen blijven hier een dingetje.. bij onze dochter werden wij het heel lang niet eens 😂. Wij houden van ‘simpele’ namen die iedereen kent maar niet meer veel gegeven worden. Dus een beetje namen uit de 90’s. Dit heb ik tot nu op mijn lijstje waar wij het eventueel samen over eens zijn haha. Iris Noor Lotte Britt Mara Joep Mick Sven Sil Nu vind ik zelf ook nog heel leuk: Fayen Puck Tess Loua Noé Jolie(n) Guus Veel meiden namen i.p.v. jongens namen 😅

vorige maand

Als het een meisje is, hebben wij de naam Noé ook! Erg leuk😍 voor een jongentje: Jaël
Wij waren er redelijk snel uit! Nu we weten dat we een zoontje krijgen, konden we de andere naam makkelijk wegstrepen. Nog wat namen die op het lijstje stonden eerder maar het niet zijn geworden zijn: Otis of Otti Toon Mees

Reactie op babygeluk24

Manen blijven hier een dingetje.. bij onze dochter werden wij het heel lang ...
Hele leuke naam Noé, maar klinkt heel erg als het Engelse ‘no way’ 🫣

vorige maand

Reactie op babygeluk24

Leuke namen! Iris en Jolien staan ook op ons lijstje. Verder nog Janna of Anna. Ik vind zelf Cato of Pien ook ontzettend leuk, maar dat vindt mijn man niks haha. Voor een jongen ook echt nog geen idee.... 😅 Willem vinden we leuk, maar onze achternaam begint ook met de W en ik ben bang dat het dan zo'n soort Willem Wever wordt 😂

vorige maand

Lexi vind ik erg leuk! Iets unieker dan Noé. Mijn vriend is Palestijns/arabisch, dus het lijkt me heel mooi om ons kindje een naam te geven uit die cultuur. Ik denk dat wij wachten tot we weten wat het geslacht is tot we naar een naam gaan kijken.

vorige maand

Reactie op VerfijndeVlot396949

Hele leuke naam Noé, maar klinkt heel erg als het Engelse ‘no way’ 🫣
Haha dochter van mijn schoonzusje heeft deze naam gekregen en dit was ook onze eerste gedachte

vorige maand

Twee namen die ik erg leuk vind (beetje uniseks) maar die het niet gaan worden: Lou of Bobbi
Noé vind ik heel leuk!

Reactie op Butterflykisses

Als het een meisje is, hebben wij de naam Noé ook! Erg leuk😍 voor een jong ...
Jaël overwegen wij ook! Waarom deze schrijfwijze als ik vragen mag? Daar twijfel ik namelijk erg over. Ik neig zelf meer naar Yael

vorige maand

Reactie op ZonovergotenVogel042575

Jaël overwegen wij ook! Waarom deze schrijfwijze als ik vragen mag? Daar tw ...
Omdat mijn dochter joëlle heet! Vandaar met de J en ë! 😇 yael ook heel Erg mooi

Reactie op Jul-88

Leuke namen! Iris en Jolien staan ook op ons lijstje. Verder nog Janna of A ...
Leuk! Wij hadden voor een meisje ook Iris, maar vandaag gehoord dat we een jongen krijgen:)

vorige maand

Reactie op Julie2026

Hierbij het meidennamenlijstje wat al jaren in mijn telefoon staat🤗: Fleur ...
Heel leuk! Onze dochter heet Julie (je spreekt het uit als Djulie) maar het wat vind ik het lastig om hier een naam bij te bedenken. Wij weten over 1,5 week of we een jongen of een meid krijgen, dus vanaf dan krijgen wij het lastig, want we liggen niet echt op één lijn wat namen betreft

vorige maand

Reactie op babygeluk24

Mara is een hele mooie naam! 😋 Maar zonder grappen, hoor je echt heeeel weinig hihi

vorige maand

Leuke namen allemaal! Wij weten nog niet wat het wordt maar indien het een meisje wordt zal het Yenthe zijn en een jongensnaam zijn we nog niet over uit.... dat vinden we op de 1 of andere manier veel lastiger 😆

vorige maand

Reactie op ZonovergotenVogel042575

Noé vind ik heel leuk!
Staat hier ook erg hoog op het lijstje mocht het een meisje zijn!

vorige maand

Reactie op ShannaEvita

Leuke namen allemaal! Wij weten nog niet wat het wordt maar indien het een ...
Herkenbaar! En toch merk ik ook wel dat het geslacht weten je gerichter kan gaan denken. Wij hadden deze keer de jongensnaam eerder dan meisje, en nu we weten dat we een meisje krijgen valt die dus als af haha

vorige maand

Reactie op JantineO88

Heel leuk! Onze dochter heet Julie (je spreekt het uit als Djulie) maar het ...
Hebben jullie een voorkeur voor een bepaald soort namen? Wij wisten bijv dat we internationale namen mooier vinden.