6 Reacties
4 uur geleden
Heb je dit al bij je verloskundige aangegeven en gevraagd hoe zij erover denkt?
4 uur geleden
Bij was dit ook het geval en ik stel het uit tot na mijn bevalling!
3 uur geleden
Reactie op Chocolade Verslaafde
Bij was dit ook het geval en ik stel het uit tot na mijn bevalling!
Mag ik vragen of je er zelf mee bent gekomen om het uit te stellen of dat dit ook voorgesteld werd? Bij mij zijn ze eigenlijk heel stellig dat ik het weg moet laten halen, optie om het na de bevalling te doen is helemaal niet besproken
3 uur geleden
Ik weet er niet heel veel van, maar PAP klinkt als mogelijkheid op baarmoederhalskanker en daar verdere controle op? Is dat wel verstandig om uit te stellen tot na de bevalling? Als de professionals het aanbevelen en zeggen dat het veilig is, zou ik het persoonlijk wel doen.
Het hangt er natuurlijk nogal vanaf wat de afweging is, hoe ernstig het potentieel kan zijn. De baten tegen de risico’s afwegen. Ik heb bij de tandarts aangegeven de röntgenfoto uit te willen stellen tot na de bevalling, aangezien die preventief is en ik geen klachten heb. De baten zijn dus klein, dus vind ik het het eventuele risico niet waard
3 uur geleden
Vriendin van ons kreeg als advies nu behandelen en na de bevalling en bevallen middels Keizersnede omdat het anders echt doorslaat naar baarmoederhals kanker.Zou toch goed nadenken/laten informeren voordat je de keus maakt er nu niks mee te doen omdat je blij bent zwanger te zijn.