42 Reacties
2 maanden geleden
Heerlijk! Ik doe mee. Ik vind er deze zwangerschap geen reet aan. Bah, wat is dat eerste trimester k*t. Ik slaap vrijwel niet en ben oververmoeid. En dan alle ballen hoog houden. Ben er heeeeeeleemaal klaar mee. Hopelijk doet het tweede trimester wonderen 🙏🏼 nog 3 weken...
2 maanden geleden
Ah ik doe mee: zolang gehoopt om na 12 weken weer een beetje mezelf te zijn, maar ik ben moe en misselijk en het lukt me zo slecht om iets te doen
2 maanden geleden
Oooh even lekker klagen… Ik ben nu 8 weken zwanger. Maar kan totaal niet genieten van de zwangerschap ivm HG. Ben ontzettend bedlegerig en een paar stappen zetten is me al teveel. Ben er zooooo klaar mee om 24/7 versuft te zijn van de medicatie, tussen 4 muren te zitten en afhankelijk ben van een ander. Ben het zat om elke dag het gevoel te hebben van overleven. Mezelf te dwingen met eten terwijl elke hap soms al teveel is om weer te spugen of een naar gevoel te hebben in mn buik.. en zo gaan we maar door.. hierna doe ik niet meeer🥲🙃
2 maanden geleden
Oh lieverds en ik wil even zeggen: jullie doen het zo goed! Jullie zijn gewoon fulltime een kind aan het maken hé!!! ❤️
2 maanden geleden
Oh heerlijk dat klagen 😂! Ik kan niet eten/drinken door gastroparese wv ik sondevoeding via mijn darmen had, maar omdat dit teveel problemen gaf tijdens de zwangerschap inmiddels TPV (voeding via de bloedbaan). Ik heb echt ZOVEEL ZIN IN ETEN, ongekend 😂..
Oh en daarnaast irriteer ik me eigenlijk aan iedereen die geluid maakt (al is het door te ademen) 😂😂😂
2 maanden geleden
Oooh even lekker klagen… Ik ben nu 8 weken zwanger. Maar kan totaal niet ge ...
Ik snap je helemaal dit gevoel heb ik nu precies ook. Zelf had ik dit ook kunnen typen. Het is mijn 2e HG zwangerschap en ben er zo ontzettend klaar mee 😭 hierna echt nooit meer!
2 maanden geleden
Ik baal zo van die intense vermoeidheid de hele tijd. Ik had me voorgenomen om sportief en actief en gezond te leven (sportte altijd 4x per week en was echt mn hobby), maar kan me er ECHT niet toe zetten en dan baal ik van mezelf. Weet dat dit niet erg is hoor, EN WE’RE GROWING A HUMAN 🤪
2 maanden geleden
Hier ook HG en er zooooo klaar mee. Die constante misselijkheid, honger maar niet kunnen eten, dorst maar niks kunnen drinken, de hele dag op de bank of bed. Wat een verschrikking het zwanger zijn. De tijd kan niet snel genoeg gaan. Was het maar alvast mei 😩
Irritant al die mensen die nergens last van hebben en door hun zwangerschap fladderen *jaloers*
Wel een goede NIPT test vandaag dus het is tenminste niet voor niks
2 maanden geleden
Ik zit al 3weken op een ijzer infuus te wachten omdat ik geen pillen en drankjes verdraag wand mijn ijzer is 0.0 waardoor ik niks meer kan maar je mag pas met je 12de zwangerschaps week infuus nu nog 1 week wachten en dan hoop ik dat de infuus snel aan slaat wand met een kleine van 1jr en 2pubers is op bed liggen geen optie
2 maanden geleden
Mijn ijzer is te laag, daarnaast ben ik zoooo vermoeid en kan om alles huilen! Mijn kleuter heeft besloten niet meer door te slapen. Daarnaast hebben we beide al een week de griep op visite. Ben er op het moment helemaal klaar mee! Ben 2 weken geleden beter gemeld op mijn werk na bijna een jaar langzaam opbouwen en deze week weer ziek moeten melden. Voel me dus nog schuldig ook! Straks maar even gezond een stuk wandelen, daarna duik ik mijn bed in voor een middagdutje🤭
2 maanden geleden
Reactie op Nooz88
Mag ik even klagen over rokende mensen 🫠 als zwangere vrouw is het niet te ...
Ja vooral de geur
2 maanden geleden
Reactie op Meloentj3
Mijn ijzer is te laag, daarnaast ben ik zoooo vermoeid en kan om alles huil ...
Ik herken wat je zegt! Ik lig er ook al 10 maanden uit, was begonnen met de opbouw en nu weer ziek ivm HG..🫣daarin voel je je toch echt schuldig hé! Had net ook de gedachte van: hoe denken collega’s wel niet.. heel stom!!
2 maanden geleden
Nu ik even klagen.. misselijk en moe zwanger van nr 8 en volgende week hebben de kinders ook nog herfstvakantie.. probeer dan alles om je heen maar netjes te houden 💩
6 dagen geleden
Ik vind de teksten op dit forum die we per week krijgen super betuttelend en belerend en ik stoor me daaraan!
Deze week bij week 19: probeer niet te veel te snacken maar gezond te eten. En ook die teksten voor de man per week vind ik zo stereotyperend (kijk hoe je je vriendin kan helpen blabla). Haha ben ik de enige die hier zich hieraan ergert soms?