13 Reacties
vorige maand
Yup. Ik probeer er verbetering in te krijgen door overdag anders te eten.
vorige maand
Dat opgejaagde gevoel herken ik zelf door het harder werken van mijn hart (met hartkloppingen erbij). Kan dit bij jou ook het geval zijn? In dat geval afwachten tot het vanzelf minder wordt. Als dat niet het geval is dan is het misschien slim om te kijken naar hoeveel stress je hebt over de dag heen of hoe je avondritueel is.
vorige week
Ik word gek!
Word nu elke nacht half 1 wakker en kan nooit weer verder slapen, zit vol met onrust. Geen idee wat k moet!! help😭
vorige week
Reactie op MissVerstand
Ik word gek!
Word nu elke nacht half 1 wakker en kan nooit weer verder slap ...
Hey! Ik heb dit dus ook sinds begin van mn zwangerschap (nu bijna 17 weken). Elke nacht wakker vaak rond 2/3uur en dan ja lig ik wakker, niet meer kunnen slapen. En dan altijd net voordat mn wekker gaat val ik weer even in slaap 🙈
Ik word er ook echt gek van gewoon, maar sorry ook ik kan je niet helpen wat er werkt. Ik zoek ook nog tips 😫
gisteren
Hier ook, of ja ik word ergens tussen 3 en 4 wakker en kan vervolgens niet meer slapen...
11 uur geleden
Reactie op Ajlx
Hey! Ik heb dit dus ook sinds begin van mn zwangerschap (nu bijna 17 weken) ...
Pff ik heb dit echt precies hetzelfde!! Om gek van te worden! Kan niet wachten om weer een keer de hele nacht door te slapen, lijkt me heerlijk haha