6 Reacties
10 uur geleden
Hey! Je bent een mens met gevoelens✨ en dat kan gebeuren. Wanneer je echt té vaak stress hebt of verdriet hebt, kan de baby dat indirect voelen via het stresshormoon ‘cortisol’. Maar nee je hoeft niet bang te zijn dat je baby er nu last van heeft! En de buikpijn wat je voelt, kan komen doordat je lichaam aanspant tijdens een aanval! niks aan de hand✨🍀
9 uur geleden
Reactie op Butterflykisses
Hey! Je bent een mens met gevoelens✨ en dat kan gebeuren. Wanneer je echt t ...
Dankjewel voor je reactie! Dat is geruststellend om te horen. Ben zo bang het te verpesten door zo een moment, maar rationeel denk ik ook wel dat dat niet mogelijk is met 1 moment als dit, maar toch merk ik dat die angst dan de overhand even krijgt. Bedankt!💚
9 uur geleden
Reactie op VrolijkeLuipaard917135
Dankjewel voor je reactie! Dat is geruststellend om te horen. Ben zo bang h ...
Die gedachte herken ik heel goed!! spreek ook uit eigen ervaring. Fijn dat je gerustgesteld bent✨
9 uur geleden
Snap je zorg heel goed!!!
Laat me dit delen.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een hele zware burnout en alles kwam erbij kijken, angststoornissen, depressie, derealisatie, depersonalisatie, paniekaanvallen en ga zo maar door.
Ik durfde geen eens naar de supermarkt!! Bang dat iemand tegen mij zou praten en ik een aanval zou krijgen. Oef... wat een heftige tijd... en dan die hormonen erbij. Mijn hemel. Ik had veel gedoe met mijn zussen met wie ik brak, mijn oma overleed, ik zat midden in een verhuizing.
Geloof me.. ik heb hele heftige paniekaanvallen gehad en ik heb me zo onwijs schuldig gevoeld.. bang dat ik iets zou doorgeven of hij een trauma zou krijgen..
Maar..
Ik heb echt het meest blije kind wat er is!!! Hij huilt bijna nooit, is super duber lief en leert als een speer! Liep voor zijn 1ste verjaardag en praat de oren van je kop en hij is nog geen 1,5.
Ik ga niet liegen, hij heeft wel eens een driftbui vooral met eten🤣🤣. Maar dat hoort bij de leeftijd haha.
Het komt wel goed, wees lief voor jezelf! Dat is heel erg belangrijk!
En hoe drukker je je maakt, hoe heftiger het is.
Laat het er vooral zijn als het komt, lief mens.🩷🤍
9 uur geleden
Reactie op DeniseV91
Snap je zorg heel goed!!!
Laat me dit delen.
Toen ik zwanger was van mijn ...
Ohw jeetje wat een heftige tijd zeg! Gaat het nu beter met je? Wat vervelend voor je dat je dat zo hebt moeten meemaken. Je zult ook altijd net zien dat alles dan tegelijk op je af komt idd.
Bedankt voor het delen van je verhaal! Dat laat mijn angst nog meer zakken, door het horen dat alles goed gaat met je kindje. Fijn om te horen💚.