340 Reacties
vorige maand
Reactie op Bl0em050
Hier 8+3. Tot nu toe nauwelijks symptomen gehad. Op lege maag een beetje mi ...
Zeker de jeukende tepels!
vorige maand
Hebben meerdere mensen last van dorst? Ik drink overdag tussen de 2-3 liter water maar in de avond vreselijk veel dorst zelfs nadat ik 2-3 glazen achter mekaar op drink.
vorige maand
Reactie op OnvergetelijkeEcho465746
Hebben meerdere mensen last van dorst? Ik drink overdag tussen de 2-3 liter ...
Niet zo veel als jij maar wel meer dan normaal.
Ben normaal echt geen “dorstpersoon” vergeet juist te drinken maar nu wel dat ik soms denk WOW in heb dorst 🤣
vorige maand
Reactie op OnvergetelijkeEcho465746
Hebben meerdere mensen last van dorst? Ik drink overdag tussen de 2-3 liter ...
Zou je glucose laten prikken, misschien wel zwangerschapsdiabetes?
vorige maand
Ik had super last van mijn borsten en sinds paar dagen stukken minder. Zijn nog steeds gevoelig (met name tepels) je ziet aderen zitten alleen zijn wel minder vol (nu week 6) herkennen andere dit? Verder onderrugpijn, ene dag erg opgezette buik andere keer weer niet. Verder wat steekjes onder her en der. De wisselende klachten maken mij echt helemaal gek
vorige maand
Week 6, die vermoeidheid 😴 na 9 uur slaap nog moe wakker worden, en pijnlijke borsten, soms wat drukkend gevoel in mn onderbuik
vorige maand
Hi! Hier zijn wij 6+2. Vooral een opgezette buik en veel last van krampen of steken. Mijn buik is zo opgezet, dat het wel lijkt of ik 4 maanden zwanger ben. Of zullen er toch twee inzitten? Ik ben zo benieuwd! 7 oktober hebben wij de eerste echo.
vorige maand
Week 6, pijnlijke borsten is al minder geworden. Ik heb vooral veel (hevige!) krampen in mijn buik, het zou innestel buikpijn zijn. En misselijkheid in de ochtend
vorige maand
Zo nog en dan iets misselijk, maar vooral last van onder rug en menstruatie pijn in de buik.. wat heel erg onzeker maakt 😢
vorige maand
Reactie op roosje1993
Ik had super last van mijn borsten en sinds paar dagen stukken minder. Zijn ...
Ik heb hetzelfde! En dan ook nog om de dag bijna 🤣
vorige maand
Reactie op Bl0em050
Hier 8+3. Tot nu toe nauwelijks symptomen gehad. Op lege maag een beetje mi ...
Agh precies hetzelfde die jeukende tepels kan echt irritant zijn. 🥹🥹🥹
vorige maand
8+5 gevoelige borsten/baarmoeder. Sneller moe en opgezette buik. verder alles prima 😀
vorige maand
Ik heb hetzelfde! En dan ook nog om de dag bijna 🤣
Gelukkig ben ik niet de enige haha, dat wisselende is echt lastig soms. Volgende week eindelijk echo
vorige maand
Vandaag moeten niezen en tijdens de nies steek rechtsonder. Las in een forum dat dat bandenpijn is. Wist niet dat dat al zo vroeg kon.
Merkte jullie vanaf week 6 meer symptomen of klachten? Dan daarvoor? Of niet?