300 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben rond 18 mei uitgerekend 🥺🥰

2 maanden geleden

Volgens mijn laatste menstruatie ben ik 16 mei uitgerekend. Ik heb een korte cyclus dus iets voor 16 mei kan ook. Maar omdat verloskundige uitgaan van eerste dag laatste menstruatie laat ik hem staan op 16 mei.

2 maanden geleden

Volgens de laatste menstruatie ben ik 14 mei uitgerekend, 26 sept eerste echo🥰

2 maanden geleden

Volgens m’n cyclus 21 mei uitgerekend, maar test sinds 7 dpo al positief 🥲. 7 oktober pas eerste echo dus we houden het nog even spannend!

2 maanden geleden

Hier 16 mei uitgerekend en 30 september de eerste echo! Vind het heel spannend omdat ik eigenlijk nog geen klachten heb naast lage rugpijn… hoop ergens dat de misselijkheid snel komt opzetten ookal is dat wel super vervelend 🤣😅

2 maanden geleden

Ik ben 17 mei uitgerekend ❤️❤️

2 maanden geleden

Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Dat ga ik doen als ik 6 weken ben. En dan wil ik rond 12 oktober de echo. Iets verder dan 9 weken zal ik dan zijn. Ik heb eerder een chemische zwangerschap gehad en een miskraam met 10 weken ( hartje gestopt voor de 8 weken) dus ik voel mij prettiger met 9 weken zwanger zijn en dan de echo. Wel een lange zit dat wel.

2 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Hier 16 mei uitgerekend en 30 september de eerste echo! Vind het heel span ...
Ik had bij mijn tweede zoon totaal geen klachten hele zwangerschap. Vond dat ook erg apart. Maar meestal komen kwaaltjes pas echt goed door na 6 weken.
18 mei. 25 sep 1e echo

2 maanden geleden

Ik ben 22 mei uitgerekend. Nu nog net voor mijn nod dus ik wacht nog even af en dan bel ik volgende week ergens de verloskundige voor een afspraak voor de 1e echo!

2 maanden geleden

Ik klets gezellig mee! Had vanochtend 2 dikke lijnen op de test. Had vandaag ongesteld moeten worden. Uitgerekende datum 22 mei. 😃 Heb de VK nog niet gebeld omdat het wel heel vroeg is en bij onze eerste echo gehad met 7 weken voor het eerst.

2 maanden geleden

Ik ben 20 mei uitgerekend. Moet nog even bellen voor een eerste echo. Tweede zwangerschap. Onze dochter is nu 21 maanden

2 maanden geleden

Ik klets ook mee! 21 mei uitgerekend. Ik ga morgenmiddag bellen voor een afspraak bij de vk.

2 maanden geleden

Ik ben 22 mei uitgerekend ♥️ gister mijn digitale zwanger 1-2 in handen na mijn 5de IUI traject ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Hier 16 mei uitgerekend en 30 september de eerste echo! Vind het heel span ...
Ik ben zelf ook van 16 mei haha. Uitgerekend op de 22ste. 30 september ook mijn eerste echo ♥️

2 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ volgens mijn menstruatie 16 mei uitgerekend maar vermoed met moment van eisprong dat het 18 mei word. We hebben 29 september de eerste echo met 7 weken. In onze eerste zwangerschap vorig jaar hebben we ons kindje met 14 weken verloren. Dus ik leef heel erg tussen enorme blijdschap en enorme angst merk ik 🙈 Ik ben op dit moment vooral heel erg moe en word ‘s nachts veel wakker.

2 maanden geleden

Ik ben 16 mei uitgerekend. Afgelopen zaterdag ineens geheel tegen verwachting in een positieve test terwijl ik op maandag een intake zou hebben voor ivf. Vorig jaar helaas 2 missed abortions en 1 biochemische zwangerschap. Ik vind het nu vooral heel spannend of het dan eindelijk goed mag gaan!

2 maanden geleden

Als alles goed mag gaan 18 mei uitgerekend. Ik wacht nog even met het bellen naar de verloskundige, vorige maand had ik net gebeld en toen kreeg ik een dag later een miskraam. Je weet het natuurlijk nooit maar dat wil ik niet graag nog een keer beleven

2 maanden geleden

Ik denk 16 mei uitgerekend te zijn! Net vk gebeld pas 10 oktober een echo, nog even spannend dus!

2 maanden geleden

22 mei als het goed is! Ben vandaag pas 10dpo dus vind het wel spannend. Hebben jullie het je partner al meteen verteld?