76 Reacties
vorige maand
Wij hebben een easywalker harvey 5, super fijn en soepel. Wordt nu uitgebreid naar duo wagen, vanwege de 2e nu op komst.
vorige maand
Oh lol krijg hier ook stress van! maar ben ook geinteresseerd natuurlijk, beetje dubbel haha, moet zo veel regelen, durf het allemaal nog niet aan haha. Ben echt nog in de fase: eerst zien dan geloven (dat het goed gaat). Ik wil zelf ook proberen zo veel mogelijk tweedehands te vinden als dat lukt.
vorige maand
Reactie op Samantha1987
Jaa ik heb ook een 2e handse gezien en mij vriend zeg ook nee gewoon nieuw
Oh nee mijn vriend zegt meer doe normaal het is te vroeg
vorige maand
We gingen vandaag kijken of de joolz day 5 past (niet zo’n grote auto). Die past net aan. En staat heel hoog op mn lijstje. Wel een donkere kleur wil ik

vorige maand
Reactie op Marije Baby 1
Joolz geo 2 of 3 (liefst tweeeehands)
Mocht je in omg spijkenisse wonen, mijn beste vriendin doet de geo 3 weg. Past hier helaas niet in mijn auto. Anders had ik die genomen
vorige maand
Reactie op Amber-3001
Oh lol krijg hier ook stress van! maar ben ook geinteresseerd natuurlijk, b ...
Ja same. Het liefst alles op een matrasje na.
vorige maand
Reactie op ZorgzameSchildpad837571
Cybex balios S lux 🫶🏻
Ja same! Toch begin ik nu te twijfelen voor als er een 2de op komst is… of de gazelle toch niet handiger is
vorige maand
Reactie op DaadkrachtigeMelodie280355
Oh nee mijn vriend zegt meer doe normaal het is te vroeg
Ooh zo Jaa snap hem hihi
vorige maand
Wij gaan voor een tweedehands combinatiewagen.
Hebben die oude van ons weggedaan toen onze dochter 9mnd was en liever wilde lopen ipv erin zitten.
Tweedehands is veel duurzamer en milieuvriendelijker. Moet je eens voorstellen hoeveel babytroep wordt gemaakt en veel goed spul er nog is, omdat ze er zó snel uit zijn gegroeid. 😂
Meeste co-sleepers zijn tot 6-9mnd en dan zijn baby's te groot. Reiswieg tot 6-9mnd en dan zitten ze rechtop en ga je naar een buggy.
Wij hebben een Bugaboo Donkey Duo op het oog. In het vooruitzicht dat wij hierna nog een kindje mogen krijgen en maar eenmalig een kinderwagen hoeven aan te schaffen.
vorige maand
Reactie op OplettendeEcho798303
Ja same! Toch begin ik nu te twijfelen voor als er een 2de op komst is… of ...
Is die cybex net zo stevig als de joolz? Ben echt verliefd op de joolz maar cybex moet wel kleiner op te vouwen zijn zie ik