27 Reacties

vorige maand
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 22-11 uitgerekend. In december had ik een miskraam, dus vond het wel heel erg spannend. We dachten eerst dat we 7 weken zwanger waren en kregen vorige week een vitaliteitsecho, maar toen zei de echoscopiste dat we al veel verder waren. Ipv een vitaliteitsecho kregen we meteen de termijnecho. We zagen en hoorde het hartje en ik was zo opgelucht, dat ik erdoor moest huilen. Ik zit nu helemaal in een roze wolk🥰 Vandaag de eerste afspraak bij de vk. Ik ben benieuwd.

vorige maand
Reactie op SophieG1993
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 22-11 uitgerekend. In de ...
Hoi hoi! Aaaahw jij ook van ♥️e gefeliciteerd!! Wat prachtig dat je het hartje hebt kunnen horen, het blijft een speciaal en emotioneel moment… Geniet er van! Hoe is je eerste afspraak gegaan? Het blijft immers altijd spannend om de *kleine te zien :)

vorige maand
Reactie op Annesii
Hoi hoi! Aaaahw jij ook van ♥️e gefeliciteerd!! Wat prachtig dat je het har ...
De echo word los van de vk afspraken gehouden. We kregen alleen de intake en kregen informatie over de NIPT test en 13 weken echo. Over 2 weken mogen we wel weer die kleine wonder zien bij de 13 weken echo. Eigenlijk zou je die wel iedere dag willen zien🥰 Voel jij je verder goed? Geen last van de zwangerschapskwaaltjes?

vorige maand
Ik ook de 22e! :-) heb ook een dochtertje van bijna 3,5. Een jongetje lijkt mij heeel leuk!

vorige maand
Wat leuk en toevallig allemaal !! Spannendd😍 Geniet van jullie zwangerschap dames! Ik merk dat mijn misselijkheid is afgenomen (finally). Voor de rest qua zwangerschap kwaaltjes heb ik zo af en toe last van hoofdpijn, bekkenpijn, af en toe nog misselijk. Ik merk sinds afgelopen week eczeem/ behoorlijk droge plekken op mijn handen en andere plekken. Hoe gaat het met jullie? Wat zijn jullie zwangerschap kwaaltjes? ☀️

vorige maand
Hebben jullie ook last van een kleine blaas, om elk drupje al “nodig” moeten plassen? En vooral ‘s avonds en ‘s nachts wel 5 keer gemiddeld eruit. 🥲

vorige maand
Vanaf het begin had ik bijna alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kon bedenken😅 Gelukkig is dat sinds vorige week veel minder geworden. Ben nu vooral moe, als ik honger heb word ik nog wel misselijk, bloedneuzen en inderdaad ook veelste vaak plassen😅. Hebben jullie ook cravings gehad? Ik heb het met kaas, aardbeien en 7up (terwijl ik 7up voorheen niet eens luste🫢)

vorige maand
Ik ook de 22e :)
Vandaag uitslag nipt binnen gekregen, deze was goed. Maandag de 13 weken echo

vorige maand
Hier ook 22-11! ❤️ vandaag de NIPT terug gekregen en volgende week donderdag de 13-weken echo.
Extra bijzonder dat het voor mij opnieuw 22-11 is, 8 jaar geleden was ik ook uitgerekend op die datum van m'n oudste dochter (die overigens 28-11 kwam uiteindelijk 🤣).

vorige maand
Wat zijn we met veel!! Gefeliciteerd dames! 😍 en uh ja vooral moeten plassen en s nachts mijn bed uit moeten…. 🥴 Ik heb ook gekke cravings, bijvoorbeeld Avocado met citroen en zout ( voorheen luste ik het niet!) Appel met zout, en kan het nu even niet meer bedenken hoor🥴 oh ja! Komijnenkaas, jam en augurken op elkaar in een boterham/cracker. 🤪 zo gek nog niet hoop ik haha

vorige maand
Heel erg leuk ! 😻 ik sinds 2 dagen enorm pijn aan mn hoofd/gezicht en linker kaak… vooral ‘s ochtends is is het ergste. Herkenbaar? 😔

vorige maand
Ik heb nog steeds geen "kwaaltjes". GELUKKIG! ik kan gelukkig sinds een paar dagen ook weer normaal naar de wc hahaha.