61 Reacties

2 weken geleden
Spannend ik 3 april me 1e echo ben dan 7+3 dagen 🥰 ben al 2 weken aan het aftellen hihi

2 weken geleden
Ik mag op 3 april, ik ben dan ongeveer 8 weken. Spannend maar ook veel zin in! Het voelt nog zo onwerkelijk allemaal...

2 weken geleden
Reactie op Irr.
Ja, zo leuk! Wij kijken er ook heel erg naar uit. Donderdag 3 april de eers ...
Ah ik ook 3 april en zou volgens de berekening 7+4 zijn. We lopen precies gelijk op!
Ben heel benieuwd hoe het zal zijn. Het is voor ons de eerste ✨

2 weken geleden
Hier ook! 7 weken vandaag, en 04-04 de eerste echo! Inwendig - helemaal oké!

2 weken geleden
Spannend!! Ik mag zometeen op 1 april en ben zooo zenuwachtig

2 weken geleden
Reactie op SchitterendeZonnewende24
Spannend!! Ik mag zometeen op 1 april en ben zooo zenuwachtig
Spannend!! 🍀 Succes!

2 weken geleden
Reactie op Irr.
Spannend hè, voor ons ook! Hoe voel je je verder?
Jaa ik ben er nog redelijk rustig onder, maar de spanning zal wel komen hoor! 🤭
Vanaf het begin echt gevoelige borsten. En sinds een week echt vermoeid en met vlagen misselijk. Maar ik voel me eigenlijk best goed.
En jij? Heb je veel kwaaltjes?

2 weken geleden
Ik heb dadelijk eerste echo bij 6+4 bij VK, volgende week woensdag echo in het ziekenhuis

vorige week
Reactie op Mommytobe2023
Spannend!! 🍀 Succes!
Dankjewel!! Alles goedgegaan en een kloppend hartje🙏 zo dankbaar🥹

vorige week
Hier ook op 4 april de eerste echo van dit kindje 🌷 Heel erg benieuwd! We mogen om 13:00 uur. Inderdaad aftellen!
Ik denk dat ik dat 7+1 ben. Maar het is echt maar een schatting. Hoe weten jullie nu al zo precies hoe ver jullie zijn? Of rekenen jullie met de eerste dag van de laatste menstruatie? Die weten de meesten natuurlijk wel. Maar de bevruchting niet. Ik denk te weten wanneer de ovulatie was, op basis daarvan denk ik dat ik vrijdag 7+1 ben. Maar uitgaande van de eerste dag menstruatie met een cyclus van 28 dagen zou ik nu 6+1 zijn. Al denk ik zelf dat ik wat verder ben. Afwachten!!

vorige week
Reactie op Anim
Hier ook op 4 april de eerste echo van dit kindje 🌷 Heel erg benieuwd! We ...
Ik heb ook 4 april m'n eerste echo. Ik ben dan volgens eigen berekening ook 7+1. Wij mogen om 11 uur. Is het je eerste zwangerschap?