61 Reacties

2 weken geleden

Ik ook 4 april dan 8 weken ik ben om 13:55 aan de beurt en jij ?

2 weken geleden

Spannend!! Hier 2 april de eerste echo

2 weken geleden

4 april een eerste vroege echo. Ik ben dan 6+5

2 weken geleden

Spannend ik 3 april me 1e echo ben dan 7+3 dagen 🥰 ben al 2 weken aan het aftellen hihi

2 weken geleden

Ik ook 4 april om 10 u. Ben dan exact 7 weken

2 weken geleden

Ik mag op 3 april, ik ben dan ongeveer 8 weken. Spannend maar ook veel zin in! Het voelt nog zo onwerkelijk allemaal...

2 weken geleden

Ja, zo leuk! Wij kijken er ook heel erg naar uit. Donderdag 3 april de eerste echo en dan ben ik volgens mijn telling 7+4. Spannend! Er vanuitgaande dat we allemaal goed bericht gaan ontvangen; geniet van dat moment (samen)! 🤍

Reactie op Irr.

Ja, zo leuk! Wij kijken er ook heel erg naar uit. Donderdag 3 april de eers ...
Ah ik ook 3 april en zou volgens de berekening 7+4 zijn. We lopen precies gelijk op! Ben heel benieuwd hoe het zal zijn. Het is voor ons de eerste ✨

2 weken geleden

Krijgen jullie een inwendige of uitwendige echo? En hebben jullie een voorkeur?

2 weken geleden

Reactie op ZelfstandigeGolfslag950543

Ah ik ook 3 april en zou volgens de berekening 7+4 zijn. We lopen precies g ...
Spannend hè, voor ons ook! Hoe voel je je verder?

2 weken geleden

Hier ook! 7 weken vandaag, en 04-04 de eerste echo! Inwendig - helemaal oké!
Spannend!! Ik mag zometeen op 1 april en ben zooo zenuwachtig

2 weken geleden

Reactie op SchitterendeZonnewende24

Spannend!! Ik mag zometeen op 1 april en ben zooo zenuwachtig
Spannend!! 🍀 Succes!

2 weken geleden

Ik heb 4 april mijn 2e echo ben dan precies 8 week, heb met 6 week een inwendig echo gehad hierop was een kloppend hartje te zien 💖

Reactie op Irr.

Spannend hè, voor ons ook! Hoe voel je je verder?
Jaa ik ben er nog redelijk rustig onder, maar de spanning zal wel komen hoor! 🤭 Vanaf het begin echt gevoelige borsten. En sinds een week echt vermoeid en met vlagen misselijk. Maar ik voel me eigenlijk best goed. En jij? Heb je veel kwaaltjes?
Ik heb dadelijk eerste echo bij 6+4 bij VK, volgende week woensdag echo in het ziekenhuis

2 weken geleden

Wij ook 4 April ik ben dan 7+4 we mogen om 12 uur

Reactie op Mommytobe2023

Spannend!! 🍀 Succes!
Dankjewel!! Alles goedgegaan en een kloppend hartje🙏 zo dankbaar🥹

vorige week

Hier ook op 4 april de eerste echo van dit kindje 🌷 Heel erg benieuwd! We mogen om 13:00 uur. Inderdaad aftellen! Ik denk dat ik dat 7+1 ben. Maar het is echt maar een schatting. Hoe weten jullie nu al zo precies hoe ver jullie zijn? Of rekenen jullie met de eerste dag van de laatste menstruatie? Die weten de meesten natuurlijk wel. Maar de bevruchting niet. Ik denk te weten wanneer de ovulatie was, op basis daarvan denk ik dat ik vrijdag 7+1 ben. Maar uitgaande van de eerste dag menstruatie met een cyclus van 28 dagen zou ik nu 6+1 zijn. Al denk ik zelf dat ik wat verder ben. Afwachten!!

vorige week

Reactie op Anim

Hier ook op 4 april de eerste echo van dit kindje 🌷 Heel erg benieuwd! We ...
Ik heb ook 4 april m'n eerste echo. Ik ben dan volgens eigen berekening ook 7+1. Wij mogen om 11 uur. Is het je eerste zwangerschap?