9 Reacties

Je kan ook 3 uur zorg aanvragen !

vorige week

Dit wordt me derde en heb 5 uur zorg vind ik nog veel ze zou wss toch eerder weg gaan want zit er ook niet echt op te wachten

vorige week

Ik heb 11 dagen in het ziekenhuis gelegen met mijn zoon dus ik heb helemaal geen kraamzorg gehad thuis. Dat is voor mij de reden om het sowieso te doen. Want ik wil toch graag eens meemaken hoe dat is 😅

vorige week

Reactie op GezondeKers436076

Je kan ook 3 uur zorg aanvragen !
Hoe doe je dit?

Reactie op Babyy4

Hoe doe je dit?
Bij je intake kan je dat aangeven. Als kraamzorg moet je minimaal 3 uur zorg leveren op een dag. En als hé 3 uur hebt staan en je hebt misschien toch een pittigere bevalling gehad kan je ook altijd extra uren aanvragen maar als dat niet nodig is kan je gewoon 3 uurs zorg aanvragen.

vorige week

Bij onze eerste hadden we een hele bijzondere kraamverzorgster die meer over haar eigen sores praatte, dan interesse in ons. Daar was ik na een paar dagen wel klaar mee. Bij de tweede hadden we een hele leuke jonge vrouw, vond het zo fijn dat ze er was. Ze heeft veel met onze oudste gedaan zodat wij ook wat tijd samen hadden voor de baby. Lekkere ontbijtjes, etc etc. Voelde me echt in de watten gelegd. Nu derde en hoop dat dezelfde kraamverzorgster weer kan :) ondanks je indd minder hulp nodig hebt bij borstvoeding en de normale kraamweekdingen, lijkt het me toch heerlijk om weer kraamzorg te hebben.

vorige week

Hier ook 4e kindje, maar ik kies wel weer heel bewust voor kraamzorg! Ook om mijn man een beetje te ontlasten met alle zorg voor mij. En je weet nooit hoe het loopt. Mijn 3e is in de kraam week 12% van zijn geboortegewicht verloren en kwam ook niet echt aan. De kraamhulp heeft daarin echt goed ondersteund etc en had dat echt niet allemaal zelf willen doen. Ik had ook altijd het gevoel dat ik echt wel een beetje in de watten werd gelegd. Dus nu zo voor de laatste x kies ik er wel voor :-)

vorige week

Hier een kraamverzorgster,😁 je kan inderdaad bij de intake aangeven dat je minimale zorg uren wilt, dan zijn we er alleen voor de controles van moeder en kind. dit om jou en de baby nog een beetje in de gaten te houden.

vorige week

Reactie op cynthia199213

Hier een kraamverzorgster,😁 je kan inderdaad bij de intake aangeven dat je ...
Dankjewel!