8 Reacties

13 uur geleden

Bij mij is met 2x een ballon en daarna pillen mijn bevalling ingeleid op ruim 41 weken. Dit duurde 2,5 dag en na 3e dosis pillen zijn mijn vliezen zelf gebroken en de wee毛n ook zelf gekomen. Dus alles is vanaf daar als natuurlijk gegaan.

12 uur geleden

Ik heb geen ervaring voor je. Maar lees wel even mee. Ik krijg dinsdag een ballon. En als het goed is de volgende dag vliezen breken. De dag daarna eventueel weeopwekkers. Maar hoop dat dat niet nodig is
Hier ook nog geen ervaring maar wordt morgenvroeg de ballon geplaatst. Ik vind het ook spannend!
Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoedermond nog te lang, daarom al een hele dag aan de tabletten. Hopelijk heeft t morgenochtend iets gedaan en kunnen ze vliezen breken. Heb zo nu en dan wat kramp of harde buiken, maar zet nog niet door.

11 uur geleden

Reactie op GemoedelijkeMelodie492035

Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoeder ...
Ik momenteel al heftige menstruatiekrampen, kan momenteel niet eens meer liggen of rechtop zitten. Ook plots erge diarree, dit heb jij dan nog niet?

Reactie op EchteOase873404

Ik momenteel al heftige menstruatiekrampen, kan momenteel niet eens meer li ...
Toen ik de ballon kreeg heb ik een uur of 2/3 heel heftige krampen gehad, daarna was het over. Ballon was er niet uitgevallen, maar zat vanmorgen wel los. Nieuwe ballon had niet echt zin, omdat de ontsluiting er al wel is. (Thank god, want ik vond t plaatsen echt vreselijk pijn doen) Dus vandaar de medicatie, maar kan dus even duren voordat dat werkt. Vanmiddag had t nog geen effect gehad, dus daarom nu door en hopen dat t vannacht wat doorwerkt.

2 uur geleden

Reactie op GemoedelijkeMelodie492035

Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoeder ...