8 Reacties

13 uur geleden

Bij mij is met 2x een ballon en daarna pillen mijn bevalling ingeleid op ruim 41 weken. Dit duurde 2,5 dag en na 3e dosis pillen zijn mijn vliezen zelf gebroken en de wee毛n ook zelf gekomen. Dus alles is vanaf daar als natuurlijk gegaan.

12 uur geleden

Ik heb geen ervaring voor je. Maar lees wel even mee. Ik krijg dinsdag een ballon. En als het goed is de volgende dag vliezen breken. De dag daarna eventueel weeopwekkers. Maar hoop dat dat niet nodig is
Hier ook nog geen ervaring maar wordt morgenvroeg de ballon geplaatst. Ik vind het ook spannend!
Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoedermond nog te lang, daarom al een hele dag aan de tabletten. Hopelijk heeft t morgenochtend iets gedaan en kunnen ze vliezen breken. Heb zo nu en dan wat kramp of harde buiken, maar zet nog niet door.

11 uur geleden

Reactie op GemoedelijkeMelodie492035

Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoeder ...
Ik momenteel al heftige menstruatiekrampen, kan momenteel niet eens meer liggen of rechtop zitten. Ook plots erge diarree, dit heb jij dan nog niet?

Reactie op EchteOase873404

Ik momenteel al heftige menstruatiekrampen, kan momenteel niet eens meer li ...
Toen ik de ballon kreeg heb ik een uur of 2/3 heel heftige krampen gehad, daarna was het over. Ballon was er niet uitgevallen, maar zat vanmorgen wel los. Nieuwe ballon had niet echt zin, omdat de ontsluiting er al wel is. (Thank god, want ik vond t plaatsen echt vreselijk pijn doen) Dus vandaar de medicatie, maar kan dus even duren voordat dat werkt. Vanmiddag had t nog geen effect gehad, dus daarom nu door en hopen dat t vannacht wat doorwerkt.

2 uur geleden

Reactie op GemoedelijkeMelodie492035

Hier gisteren ballon gehad, vanmorgen wel 3 cm ontsluiting, maar baarmoeder ...
Hier wakker geworden met 4cm ontsluiting, maar inderdaad ook nog een te lange baarmoedermond, pilletjes opgestoken gekregen, binnen 2 uurtjes komen ze weer controleren of er nog pilletjes nodig zijn 馃榿 baby moest ook nog een klein beetje zakken 馃憤馃徏 bij jou ondertussen al een baby?

12 minuten geleden

Hier! Uiteindelijk bij mijn vorige bevalling ingeleid op 37+6 met in de avond een ballonnetje. Mocht toen naar huis, maar zo spijt van. Had een vreselijke nacht. Zoveel kramp! Dag erna met 38+0 vroeg in 't ziekenhuis en toen aan de pilletjes. Helaas duurde dit wel echt heel lang, tot 38+2 pillen gekregen. Dus echt 3 volle dagen... Toen in de nacht van 38+3 braken spontaan m'n vliezen rond 01.30 uur en om 6.07 uur was mijn dochter er al! Dus geen wee毛nopwekkers nodig gehad! Spontaan na inleiding kan dus zeker! 馃┓ Ik vond 't overigens wel een lange ervaring en was steeds teleurgesteld. Dus denk dat het goed is om jezelf in te stellen op dat het echt wel lang kan duren! Nu word ik aanstaande donderdag ingeleid met 39+4... Wilde eigenlijk geen inleiding meer, maar mijn bloeddruk begint nu toch weer steeds hoger te worden en wil niet het risico lopen dat het straks omslaat en spoed wordt! Vind 39+4 een mooi termijn en aangezien m'n bloeddruk met de dag stijgt... Maar, ga er nu dus wel anders in! En hou er rekening mee dat 't ff kan duren. Succes dames! 馃グ