23 Reacties

4 dagen geleden

Hi, bij mij klopte de NUB niet via chat GPT :). Chat zei een meisje maar het was een duidelijke heer 🥰

4 dagen geleden

Mijn nub was een jongen en het is een jongen! 🩵 (zou idd ook niet via chatgpt vragen, die zei bij mij de ene keer meisje en dan weer jongen) Hier via het forum zeiden meerdere een jongetje en dat klopt! 🥰

4 dagen geleden

Ik heb zelf geen verstand van nub maar degene die een gokje waagde hadden gelijk. 🩷

3 dagen geleden

Bij mij klopte de nub ook!

3 dagen geleden

Bij mij klopte het via een Facebook groep en hier in de chat! Ik krijg een jongen 🩵🩵

3 dagen geleden

Bij mij klopte het ook.. 🩷🎀

3 dagen geleden

Bij mij ook!🩷

3 dagen geleden

Ja, bij mij ook!🩵

3 dagen geleden

bij mij klopte het niet!!

3 dagen geleden

Hier klopte het ook💙

3 dagen geleden

Ik heb het aan chat gpt gevraagd met meerdere foto’s, en bij allemaal was het correct geantwoord!🩷

3 dagen geleden

Chat gpt de nub, skull en Ramzi theorie laten bekijken, was 3x een meisje, maar het is toch echt een jongen 🤣🩵

3 dagen geleden

Nub klopte bij mij, en Chat gpt zei ook al 4 x meisje op de echo foto’s!!

3 dagen geleden

Ik heb zelf de nub bekeken en ik dacht een meisje, bij pretecho bleek het een meisje dus daar ga ik ook vanuit. Volgende week 20 weken echo dan horen we het vast weer.

3 dagen geleden

Hier klopte het; 2 meiden! De echoscopiste bij de 13 weken legde uit hoe je het kon zien (aan de hand van de nub dus), dat het twee meisjes waren en later met een pretecho ook bevestigd.

3 dagen geleden

Bij mij klopte die met een meisje 💗

3 dagen geleden

Hier klopte het🩷

3 dagen geleden

Bij mij klopte het🩷

15 uur geleden

Reactie op Joycevanh

Chat gpt de nub, skull en Ramzi theorie laten bekijken, was 3x een meisje, ...
Haha dit hadden wij ook ja! Alle seinen stonden op een meisje, maar het is een jongen

15 uur geleden

Bij mij 2x