30 Reacties

vorige week
Moeilijk te zeggen. Voor 6 weken zou je meer dan dit moeten verliezen.
Hopelijk is het gestold bloed

vorige week
Ik heb precies hetzelfde. Maandag begonnen met bruin bloedverlies. De vk gebeld en mochten gelijk langskomen. Goede echo met 6+3 en beginnende hartactie gezien.
Helaas ging het dinsdag over in rood bloedverlies met afvegen. Dit is nu (donderdag) nog steeds zo. Hele dagen door, rood met slijm, tijdens afvegen. Soms wat druppels op m’n inlegkruisje. De vk dus weer gebeld en die gaven aan dat het 2 kanten op kan gaan, maar dat ze niet iedere dag een echo gaan maken (begrijpelijk).
Nu hebben ze dus gezegd dat als ik maandag nog bloed, dat ik dan terug mag bellen en dan plannen ze gelijk weer een echo in (dan ben ik 7+3).
Wel zeiden ze dat zolang ik m’n symptomen blijf houden (misselijk/moe/gevoelige borsten) en ik geen krampen krijg of echt zoveel bloed als een menstruatie, ik me niet teveel zorgen hoef te maken. Het komt bij sommige vrouwen nou eenmaal voor dat ze bloedverlies hebben.
Maar ook ik ben er heel gestresst door hoor. Heb het scenario in mn hoofd al 10 x afgespeeld, dat we maandag voor een echo gaan en het kindje gestopt is met groeien. Maar het hoeft dus niet zo te zijn!! De tijd zal het leren, zoals de vk het zei…
Ik probeer me nu te focussen op andere dingen en leef echt weer toe naar maandag. Ondertussen hoop ik dat er geen krampen bijkomen🤞🏻🤞🏻.
Heel veel succes morgen met de echo! Ik duim voor je !🍀🍀

vorige week
Reactie op yvonne 92
Ik zit helaas het zelfde morgen ook een echo.
Helaas afgelopen september ...
Wat vervelend om te horen. Ik hoop dat morgen alles oké is bij je ❤️
Het maakt zo onzeker helaas. VK gaf aan dat ik mij nog niet direct zorgen moest maken, omdat er nog geen helder bloedverlies is. De bijgevoegde foto was ook wel het ergst. Daarna weer afgenomen naar kleine veegjes bruin. Dus daar haal ik dan maar een beetje hoop uit. Hoop voor ons beide een gezonde zwangerschap 🍀

vorige week
Reactie op Roodborstje_99
Wat vervelend om te horen. Ik hoop dat morgen alles oké is bij je ❤️
Het ma ...
Hoop voor je dat het goed uitpakt!
Bij mij begon het vanmorgen bruin, na dat ik de kinderen naar school had gebracht dacht ik nog even kijken maar werd toen al meer tis alleen nog met afvegen

vorige week
Reactie op baby2023x
Ik heb precies hetzelfde. Maandag begonnen met bruin bloedverlies. De vk ge ...
Bedankt voor je reactie. Ik ga hard duimen voor goed nieuws 🍀
Ook een onzekere periode voor jou zeg, het liefst zou je elke dag een echo hebben tijdens zo’n periode. Ik hoop ook voor jou het beste!
Ga toch maar proberen positief te blijven ❤️

vorige week
Helaas voor mij denk ik einde verhaal. Net veel helder rood bloedverlies gehad….

vorige week
Reactie op baby2023x
Meen je niet… bij mij werd het net ook meer. Maar dan bedoel ik 3 x afvegen ...
Bij mij helaas echt in de wc en meerdere keren afvegen met helderrood bloed. Mijn gevoel zegt nu ook dat het helaas een miskraam is. Ben er kapot van. Nog maar even 1% hoop houden voor de echo morgen

vorige week
Ik had gisteren best veel rood bloedverlies bij afvegen. Ik had niet echt stolsels denk ik. Ik ben 8+4 nu. Ik heb gelijk vk gebeld en uitgelegd, omdat ik best schrok ervan. Ik ben wel zenuwachtig van wat dit nu is...

vorige week
Helaas een miskraam. Bedankt voor jullie steun dames ❤️ ik heb er meer vrede mee dan vooraf verwacht. Hopelijk is het ons binnenkort alsnog gegund 🌈

vorige week
Reactie op Roodborstje_99
Helaas een miskraam. Bedankt voor jullie steun dames ❤️ ik heb er meer vred ...
Wat ontzettend jammer om te horen ☹️😔. Heel veel sterkte voor jullie! Ik hoop dat het jullie snel gegund is! 🤍
Mag ik vragen of je nu inmiddels ook meer bloedt dan alleen afvegen?

vorige week
Reactie op baby2023x
Wat ontzettend jammer om te horen ☹️😔. Heel veel sterkte voor jullie! Ik h ...
Dankjewel ❤️
Jazeker, voor mij was het echt wel overduidelijk. Gek genoeg had ik ook de mentale “loslating” nodig, want direct na de echo is het pas echt gaan stromen. Maar gisteravond was het al erg veel. Meer dan menstruatiehoeveelheid

vorige week
Wat heftig! Heel veel sterkte!
Ik heb zelf met 5 weken best wat bloedverlies gehad (meer als op de foto) en ook een stolseltje. Maar enkel toen en daarna niet meer. Nu heb ik maandag de echo, dus allemaal super spannend!

vorige week
Reactie op SpontaneSprankel111280
Wat heftig! Heel veel sterkte!
Ik heb zelf met 5 weken best wat bloedverli ...
Dankjewel!
Ik hoop voor jou een goede echo maandag, succes 🍀 ❤️
Ik hoop niet dat mijn verhaal je afschrikt, zeker omdat iedere zwangerschap toch weer anders is :)

vorige week
Nee ik vind het gewoon vreselijk voor jou!! Heel veel sterkte gewenst!
Voor mezelf weet ik gewoon niet wat het betekent… dat maakt het zo onzeker! Maar maandag de verlossende echo

4 dagen geleden
Reactie op baby2023x
Meen je niet… bij mij werd het net ook meer. Maar dan bedoel ik 3 x afvegen ...
Hoe gaat het nu met jou?