12 Reacties
3 weken geleden
Bh’s en hemdjes heb ik van de h&m, verder graag ik gewoon mijn normale kleren, voornamelijk was losser zittende blousejes die ik omhoog doe of open knoop of een wollen trui die ik dan omhoog doe of soms alleen mijn hoofd eruit haal waardoor de trui achterin mn nek ligt haha
3 weken geleden
Hemdjes van de h&m zijn fijn! Naar handige vesten/truien ben ik ook op zoek.
3 weken geleden
Ik heb bij de Primark toen 2 vesten gehaald en een trui die een soort omslag heeft en een trui die laag uitgesneden is zeg maar en waar ik dan een topje onder doe.
Ik vind het anders zo zonde en duur allemaal 🤭
Als je goed zoekt in de winkels kan je ook leuke goedkopere kleding vinden dat handig is.
2 weken geleden
Ik heb sinds vandaag een lintje, deze gebruik ik om mijn normale trui of jurk omhoog te knopen bij het voeden. Dan hoef ik mijn trui niet vast te houden of over mijn hoofd te doen. Super simpele oplossing en kost niks 😂
2 weken geleden
Nog iets gevonden 😜 Een onderrok, ik draag veel lange sweater jurken maar deze moeten helemaal omhoog om te voeden, dus dan zit ik in m'n panty op de bank. Met een onderrok is dat toch wat makkelijker. Hoewel ik alsnog niet zo in een restaurant zou gaan zitten 😂
2 weken geleden
Reactie op Bennied
Ik heb een shirt en trui van zipster gekocht.
Zijn het fijne kleding?
2 weken geleden
Reactie op Bennied
Ik heb een shirt en trui van zipster gekocht.
Hoe bevalt dat? Ik heb er ook naar gekeken maar vindt het wel prijzig. Nu heb ik m’n dochter bijna 2 jaar gevoed dus misschien is het het waard….?