42 Reacties

vorige week

Hoii, Ik ben Sanne 22 jaar. Ik heb een dochtertje van 1 en ben nu 7+4 weken zwanger

vorige week

Hier uit Almelo! 🙋‍♀️ 35 jaar en ook zwanger van de eerste. Nu ongeveer 9 weken, eerste echo gehad😊

vorige week

Hoi hoi, Ik ben 28 jaar, ook mijn eerste zwangerschap en ook zeer gewenste baby! 🤍 We komen uit Enschede, waar kom jij vandaan? Ik vind het ook spannend en maak me bijna zelf gek, aankomende maandag heb ik mijn eerste echo. En dan hoop ik gewoon dat er een kloppend haartje te zien is 🤍🍀
Hee! Hier ook uit Almelo! 30 jaar en nu 8 weekjes zwanger van de eerste🥰
Hai, hier uit Oldenzaal. 23 jaar en ook zwanger van de eerste. Over 2 weken de eerste Echo. Ik ben nu 6 + 3 dagen zwanger. 🍀💗

vorige week

Ik ben 26 jaar, kom uit Almelo en dit wordt mijn eerste kindje! Ik ben vandaag 8+5 en heb echo's gehad met 6+2 en 8+4
Hoihoi, hier ook Twente, Oldenzaal;)! Zwanger van de eerste met 33 jaar en nu 9+2

vorige week

Reactie op GlimlachendeLotus216215

Hoihoi, hier ook Twente, Oldenzaal;)! Zwanger van de eerste met 33 jaar en ...
Ik kom ook uit Oldenzaal! Leuk! Ik ben zwanger van mijn 2e en ben 32 jaar! Ik ben nu 7 weken ongeveer, maandag de eerste echo!

Reactie op Doremilou

Ik kom ook uit Oldenzaal! Leuk! Ik ben zwanger van mijn 2e en ben 32 jaar! ...
Gefeliciteerd en Spannend! Welke praktijk ga je naar toe? Hier al 2 echo’s gehad

vorige week

Gefeliciteerd en Spannend! Welke praktijk ga je naar toe? Hier al 2 echo’s ...
Evy, jij dan?

vorige week

Gefeliciteerd en Spannend! Welke praktijk ga je naar toe? Hier al 2 echo’s ...
En jij natuurlijk ook gefeliciteerd! 😍
Hier Hengelo! 7 weken vandaag zwanger🥰 Erg blij na een prille miskraam afgelopen oktober.
Ook Hengelo, 31 jaar. Vandaag 9+2 weken zwanger van ons eerste kindje. :)
Hoihoi, hier 27 jaar uit Enschede en vandaag de eerste echo gehad met 8 weken 😍

vorige week

Ik kom uit Wierden. 36 jaar en zwanger van de 2de. Ben nu 6 weken, aankomende maandag eerste echo.

vorige week

Reactie op EmpathischeSering408369

Hoihoi, hier 27 jaar uit Enschede en vandaag de eerste echo gehad met 8 wek ...
Oh wat leuk, hoe ging dat? Ik kom ook uit Enschede. Welke VK heb je ?

vorige week

Super leuk! Ik kom uit een dorpje naast Almelo! Veel Almelo hier haha

vorige week

Laten we in contact blijven met elkaar! Allemaal in de buurt en allemaal rond de zelfde tijd uitgerekend als alles goed gaat!🤩
Hi! Ik kom uit Zenderen en ben 25 jaar. Zwanger van ons eerste kindje, na een missed abortion in december afgelopen dinsdag een goede echo gehad 😍 nu 7+1!

Reactie op Doremilou

Evy, jij dan?
Ook Evy:)!