7 Reacties

9 uur geleden
Wat fijn dat je de baby鈥檚 kan voelen! Ik voel de baby ook sinds een paar dagen regelmatig. Echt een soort gekietel aan de binnenkant van mijn buik. Het is voor mij een soort bevestiging dat het goed is.

9 uur geleden
Reactie op FlinkeVos388807
Wat fijn dat je de baby鈥檚 kan voelen! Ik voel de baby ook sinds een paar da ...
Ahh ja bij mij zijn het echt schopjes. Als ik m鈥檔 hand erop leg voel ik ook het aan de buitenkant. En zeker fijn! Zo weet je toch dat het goed gaat daarbinnen maar de angst neemt nogal de overhand met dat ik het zo bizar en buitenaards vind haha

9 uur geleden
Whahahahahha, dit is mijn 2e zwangerschap. Mijn 1e zwangerschap is alweer een jaar geleden. Maaaar het went echt niet, ik vind het maar eng ofzo hahahahaha

5 uur geleden
Ja, bij mij komt het besef dat er iets in mij groeit ook steeds meer, en ik vind het echt raar 馃槄. Hiervoor vooral bezig geweest met mezelf en alle zwangerschapskwaaltjes en nu gaat het wat beter, en de angst van dat het in het 1ste trimester misgaat is voorbij. Dus nu begint het wat meer binnen te komen. Heb nu vooral zin om leuke dingen voor mezelf te doen ipv met de babyvoorbereiding: spullen/ babyboeken bezig te zijn. Hopelijk veranderd dat binnenkort, wel fijn als ik zin krijg in de voorbereiding 馃槄. Ik kan niet wachten tot hij/zij in mijn armen ligt 馃グ.

5 uur geleden
Reactie op Leeuwtje27
Ja, bij mij komt het besef dat er iets in mij groeit ook steeds meer, en ik ...
Haha ja gek h猫! Normaal op echo鈥檚 etc wist je wel van ok茅 dit zit in mij en ook daar vond ik het steeds bizar. Maar nu voel je het en is het n贸g echter! En tis heel natuurlijk maar zo voelt het niet 馃槄en lekker van genieten om dingen voor jezelf te doen nu je je beter voelt in het 2e trimester. De nesteldrang komt vanzelf denk ik hahah

4 uur geleden
Snap je gevoel helemaal! Ik zeg ook altijd dat het voelt alsof er een alien in mn buik zit. Heb dat ook nu in mn tweede zwangerschap weer, maar moet zeggen dat ik na de geboorte van mn eerste wel echt die beweginkjes miste in mn buik en het gevoel dat je lichaam is overgenomen was ook meteen weg toen ze eruit was. Maar het voelen bewegen went vanzelf en ga je koesteren!