67 Reacties

Ja, ik ook. Lekker ontspannen. ;)

vorige week

Reactie op WereldwijzeBerg940758

Ja, ik ook. Lekker ontspannen. ;)
Oh kijk wat bijzonder. Hoe laat heb je de echo? 😊

vorige week

Ik ook! Begin steeds zenuwachtiger te worden 🥹

vorige week

Ja! Ik ben ook heel zenuwachtig. Mijn vorige zwangerschap eindigde op 2/1/2025 met een miskraam, dus ik ben heel erg benieuwd naar deze ☺️

vorige week

Ja hier ook precies met 7 weken de eerste echo. Afgelopen november ma gehad dus ben toch wel zenuwachtig🙈 Ook al voelt het nu anders, voel mij meer zwanger dan toen🤍

vorige week

Ik ook! Ik vind het heel spannend en ben zo benieuwd 😊
Me to! 15 februari miskraam gehad. Maandag ben ik 7.2 weken. 🙏🏻

vorige week

Ja ik! As maandag 7+5 en het lijkt echt of het voor eeuwig duurt, vind het heel spannend!

vorige week

Reactie op Christie98

Ik ook! Begin steeds zenuwachtiger te worden 🥹
Och man ik ookkk...

vorige week

Reactie op EleganteGolf177225

Me to! 15 februari miskraam gehad. Maandag ben ik 7.2 weken. 🙏🏻
Wat naar, duimen voor ons allemaal 🥰

Reactie op Anoniemmomyy

Oh kijk wat bijzonder. Hoe laat heb je de echo? 😊
Om 11:20 en jij?

vorige week

Reactie op WereldwijzeBerg940758

Om 11:20 en jij?
Nou zitten heeel dicht bij elkaar. Ik heb t om 11:00. laat maar weten hoe het ging 🍀

Reactie op Anoniemmomyy

Nou zitten heeel dicht bij elkaar. Ik heb t om 11:00. laat maar weten hoe ...
Ja is goed. Jij ook. :)

vorige week

Reactie op Ghislainezv

Ja hier ook precies met 7 weken de eerste echo. Afgelopen november ma gehad ...
Alsof ik mijn verhaal lees. Maandag precies 7 weken en in november missed abortion met de termijnecho destijds. Gek genoeg had ik toen t gevoel dat t niet goed ging en dat heb ik nu (nog) niet! 🤞
Ja ik ook om 10:30! Mega zenuwachtig!! En er ook echt veel zin in. Ik ben medisch dus al mijn echo’s zullen in het ziekenhuis zijn. Heb nog steeds enorme last van misselijkheid/overgeven en erg moe.
Veel succes!

vorige week

Ik mag ook 7 april om 12u, als het goed is en het sochtends rustig is met de dienst van de verloskundige 🤞🏼. Januari een MA gehad en deze zwangerschap ook wat bloedverlies gehad dus enorm gespannen.

vorige week

Ik ook 7 april 12:45! Ik heb al 2 echo’s gehad, de eerste vanwege de berekening die uit kwam op 7wk (maar ze zag alleen een ringetje) en de tweede keer door hevige krampen en bloeden. In juni 2024 een miskraam gehad. Nu hopen dat alles goed gaat en blijft gaan 🤞🏼

vorige week

Ja ik ook, savonds pas, ook super zenuwachtig 😅🙈

vorige week

Ik half 3 pas🙈 na het weekend is het al zover dames 🙈 van dat idee krijg ik wel zenuwen 😅