Bij ons helaas niet! Onze eerste (2) echo’s waren met 6 en 7 weken, maar met spoed, nadat ik had gebeld door bloedverlies. Beide keren zeiden ze dat ik direct moest komen en mijn vriend werkt verder weg, dus helaas…
Beide echo’s gelukkig wel goed!
Aanstaande maandag hebben we de “eerste officiële” echo die dus al gepland stond vanaf het begin. En dan gaat hij wel mee 🥰.
Ja , maar ik moet zeggen hij kon misschien niet mee bij de eerste echo ( uiteindelijk wel mee gegaan) maar ik vond t nie erg wel jammer maar het is onze 3e ! Kijk als t je eerste is vond k t wel fijn! Maar het is hoe jeje zelf er bij voelt !
Ik had ‘m gisteren en mijn partner kon niet mee helaas. Maar het was ook een vitaliteitsecho, niet met enorme spoed maar anders was het volgende week geworden, dus dan maar alleen. Ik vind het wel erg jammer, het is onze eerste dus het was fijn geweest als hij erbij kon zijn!
Intake is hier een week later. Maar m'n man is volgens mij bij me dochter o ...
Oh ja bij mij praktijk stellen ze ook vragen over de achter grond van vader het ieder voor zich natuurlijk een waar je je fijn bij voelt uiteraard er komen ook meer echo's uiteraard 😁
Lijkt mij wel normaal toch aangezien je volgens mij dan ook gelijk je intak ...
Ik krijg de eerste echo met 8 weken, en daar hoop ik op een kloppend hartje en goed ontwikkelt wondertje.
Het intake gesprek is bij ons 1 week later, en daar moet hij wel bij zijn juist voor allerlei vragen.
Mijn vriend kan niet zomaar weg van werk, dus blijft het eigenlijk niet anders over om tegen wergkever te vertellen dat hij vader word, terwijl wij dat eigenlijk liever nu nog niet willen vertellen, iig niet aan werkgever. Dus we moeten wel gaan beslissen wat we hier in willen.
Mijn partner gaat nu altijd mee. Bij ons ging het onverwachts mis bij 6 maanden zwangerschap en hij was er niet bij. Ik moest hem bellen dat de baby was overleden en dat is voor beide heel vervelend geweest. Ik kan het dus iedereen aanraden om samen te gaan
Mijn man is bij de vorige zwangerschap bij elke echo geweest, zeker bij de eerste echo vind ik het fijn als hij erbij is, want stel je voor dat het slecht nieuws zou zijn, dan heb ik liever mijn grote steun bij me en dat we dat samen moeten doorstaan.. en bij goed nieuws ook een prachtig moment om samen te delen!
Mijne gaat ook altijd mee met elke echo. Dit is nu ons 2e kind en hebben volgende week vitaliteitsecho. Intake hoeft hij niet bij te zijn gelukkig, omdat ze zijn gegevens al hebben.
Mijn vriend was mee, weet nog niet of hij overal bij aanwezig gaat zijn ivm werk, maar de 1e voelde wel extra speciaal. Mooi om samen te delen, en goed om beide de informatie te hebben
Mijn partner gaat mee naar de eerste echo, de 13 en 20 weken. De andere echos ga ik wss alleen, tenzij hij toevallig vrij heeft. De eerste is zo speciaal! En fijn als hij erbij is mocht het niet goed zijn.
Mijne was niet bij de vitaliteitsecho (inwendige echo). Hij was op wintersport die week en ik kon niet nog een week wachten 🙈🙈. Met de 12 weken gaat hij wel mee