9 Reacties
16 uur geleden
Ik voel me eerlijk gezegd zo al vanaf begin van mijn verlof (36 weken). Ben morgen 38 weken en nog steeds geen teken van bevallen hier
16 uur geleden
Ik voelde zelf helemaal niks waardoor de bevalling zou starten. Dus niet zoiets als anders slapen, ander gevoel, ander bewegingen, oid.
Ik kreeg met 39 weken, om 15:30 uur rug krampen alsof ik last van mn darmen had en toen naar de wc gegaan en 5 uur later ben ik bevallen.
Ik ben nu 39+4 en ook weer nergens last van nog 🤭 ik weet dat het dus ook gewoon opeens kan starten zonder "voor tekens" te hebben
15 uur geleden
Ik vrees dat je dat pas achteraf kan zeggen.. heb wel vaker verhalen gehoord dat als je je ineens anders voelt qua energie de bevalling eraan gaat komen. Maar ik kan er zelf niet over mee praten helaas. Ik voel me iedere dag anders haha
15 uur geleden
Ik ben ook sinds een paar dagen snel moe hoor 🤭
Maar ook sporadisch menstruatie achtige krampjes, veel de ochtenden, schaambot/bekken drukken en doen pijn en de kleine is goed en hard aanwezig…
Vorige bevalling hier niets van gehad, werd het met 40.4 opgewekt , dus ook hier alles nieuw.
Mega spannend te gelijk ook dus.
Ik google of ChatGPT bijna alles 😂 ene moment heb ik een blaasontsteking en andere moment paniek want ga bevallen. Niet te doen haha!
12 uur geleden
Reactie op KKato
Same hier! 39 week, vorige zwangerschap ook ingeleid dus geen ervaring ook ...
Gek en spannend is dat hè!! Weer helemaal nieuw en afwachten 🤭🤭