802 Reacties

4 maanden geleden

Laat ik dan ook maar gelijk beginnen😂 Ik ben al bijna een week lang elke avond bezig met een geboortekaartje uitzoeken. Wat ik best lastig vind, aangezien mijn man ook best kieskeurig is. Eindelijk eentje gevonden die we allebei leuk vinden! Deze bewerkt en proefdrukje besteld (2,50 euro) Inmiddels ontvangen, maar mijn man twijfelde over de kleur. Ik weer aan de slag om de kleuren te bewerken. Deze willen we weer bestellen, maar toen opeens was de prijs meer dan 5 euro… Ik kijken of dat wel klopte en hoeveel het zou kosten als ik meerdere zou kopen. Ongeveer 5 euro excl. de enveloppen. Is dit normaal zo duur? 🥲 Bij mijn andere zoontje was het 2/3 euro namelijk (wel andere site). Kortom ik ben nu erg teleurgesteld/chagrijnig en door de prijs willen we toch naar een ander kaartje kijken. Ik heb nu echt het gevoel dat ik al die tijd verspild heb en dat ik nu weer opnieuw moet beginnen🙈 Iemand tips waar je goedkopere en leuke geboortekaartjes kan vinden?

4 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

Laat ik dan ook maar gelijk beginnen😂 Ik ben al bijna een week lang elke ...
Wij hebben ons kaartje laten ontwerpen door iemand, dat was uiteindelijk helemaal niet veel duurder (zeker niet de 5 euro), voor ons was het inclusief ontwerp en envelop 3,5 per kaartje dacht ik. En helemaal naar ons zin ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

Laat ik dan ook maar gelijk beginnen😂 Ik ben al bijna een week lang elke ...
Je kunt een digitale maken, of een geboortewebsite ofzo? Ik ga niet meer aan geboortekaartjes beginnen, veel te duur en mensen houden ze een week en daarna gaan ze bij het oud papier. Ik kan wel betere dingen doen met het geld hoor!

4 maanden geleden

Ik word er moe van dat ik de enige ben die moeite doet voor een schoon, opgeruimd huis. Mijn man vindt het normaal om overal stapeltjes rommel te leggen (zoals vieze shirts bovenop een badkamerkastje en allerlei spul dat in de badkamerkastjes hoort en niet erop (deorollers, scheerschuim, tondeuze, scharen, van alles). Ik word er gestoord van. En hij ruimt het niet op. Als ik het doe, is hij boos.

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Je kunt een digitale maken, of een geboortewebsite ofzo? Ik ga niet meer aa ...
Wij hebben bij de eerste alleen kaartjes verstuurd aan de kersverse opa's, oma's, ooms en tantes en er twee voor onszelf en voor haar voor later gehouden. Precies om dezelfde reden: het is ontzettend duur en behalve de hiervoor genoemde familieleden gooit iedereen het kaartje na een week weg...

4 maanden geleden

Reactie op CharlotteJvR

Wij hebben ons kaartje laten ontwerpen door iemand, dat was uiteindelijk he ...
Echt een goed idee! Je hebt me op het idee gebracht om een vriendin te vragen om iets te maken. Ze is gelijk begonnen met opzetjes, ze is net begonnen met kaartjes maken. Ziet er echt al mooi uit!

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Je kunt een digitale maken, of een geboortewebsite ofzo? Ik ga niet meer aa ...
Groot gelijk heb je! Ik had er ook over nagedacht om meer online te doen (via whatsapp sturen ofzo) maar ik weet dat er veel ook fysieke kaartjes zo leuk vinden, zoals naaste fam en vriendinnen. Maarja waar trek je dan een lijn wie wel en niet. Zo lastig! Kan je inderdaad gewoon wel of niet doen

4 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

Echt een goed idee! Je hebt me op het idee gebracht om een vriendin te vrag ...
Zo leuk ❤️❤️❤️ en ook echt super persoonlijk! Wij gaan donderdag weer zitten met onze ontwerpster 😻

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Ik word er moe van dat ik de enige ben die moeite doet voor een schoon, opg ...
Pfff zo vervelend! Die van mij doet gewoon tegenwoordig een lege wc rol laten hangen. Ook mega irritant, zeker als ik snachts wakker word om te plassen. Ben ik gelijk geïrriteerd!

4 maanden geleden

Reactie op CharlotteJvR

Zo leuk ❤️❤️❤️ en ook echt super persoonlijk! Wij gaan donderdag weer zitte ...
Echt heel leuk! Had je wat voorbeelden gestuurd van wat je wel leuk vond of hoe had jij dat gedaan?

4 maanden geleden

Mijn vaatwasser doet het niet. Ik word er gek van. Overal op het aanrecht staat vast en ik heb echt zo geen zin om het op de hand te wassen. Ook omdat de woonkamer voor de zoveelste keer ontploft is, omdat mijn zoon in de gooi fase zit, dus al zijn speelgoed ligt door het huis verspreid. Binnenkort moeten we weer klussen in huis, wat ervoor zorgt dat het nog langer duurt voor we de badkamer een keer kunnen aanpakken. Je koopt een huis van hobby klussers en je loopt tegen zoveel zooi aan, waardoor alle dingen maar op blijven schuiven. 😭😭

4 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

Pfff zo vervelend! Die van mij doet gewoon tegenwoordig een lege wc rol lat ...
Oh lekker dan. Ik heb gelukkig wel altijd een voorraad wc papier op het toilet. Mijn man doet ook wat irritant met wc papier.. hij breekt een nieuwe rol aan, terwijl er gewoon een hangt. Vaak zelfs meerdere! Waarom?!

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Mijn vaatwasser doet het niet. Ik word er gek van. Overal op het aanrecht s ...
Ik zag eens een super lifehack: speelgoed op de grond met een bezem zo in een opruimdoos vegen. Snel en moeiteloos! Moet je wel een opbergdoos hebben 😛.

4 maanden geleden

Reactie op Hdgtx

Echt heel leuk! Had je wat voorbeelden gestuurd van wat je wel leuk vond of ...
Wij hebben haar veel creatieve vrijheid gegeven, maar kende haar stijl goed. Ze doet ook vaker dingen voor ons bedrijf, dus weet ook wel echt wat wij leuk vinden. In ons geval heeft ze dus al onze beestjes en het mobieltje wat op de kamer hing verwerkt in het kaartje en waren gelijk helemaal verliefd ❤️ dus ben weer benieuwd waar ze nu mee komt!

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Ik zag eens een super lifehack: speelgoed op de grond met een bezem zo in e ...
Ik veeg het wel altijd naar de speelhoek toe en ga daar dan alles in de kast doen. Nu is onze zoon een smijter met alles, dus de vloer ligt altijd vol met kruimels en half opgegeten broodjes. (Probeer alles meteen weg te halen, maar soms kom je ineens iets in een hoekje tegen) Dus in een kist vegen is ook niet zo schoon 🙈

4 maanden geleden

Het idee hebben dat iedereen denkt oh zij red zich wel, alsof ze geen rekening houden dat je nu zwanger bent en wel eens behoefte hebt om eerder na bed te gaan, of even uurtje bijslapen etc. Wij hebben al 2 kindjes, en heb t idee dat me vriend denkt ach gaat allemaal vanzelf, elke ochtend ben ik rond 6.30 wakker voor ze. En savonds voordat ik na bed kan is het zo 00.00u. overdag huishouden blijft natuurlijk doorgaan, dus heb soms t idee dat ik alles tegelijk doe haha. En hoort er allemaal bij hoor! Maar soms denk ik pff zou fijn zijn als er keer gezegd word ga even liggen of iets, of ga even wat voor jezelf doen..

4 maanden geleden

Reactie op Boysmom2023

Het idee hebben dat iedereen denkt oh zij red zich wel, alsof ze geen reken ...
En ik ben niet zo iemand die zielig wil behandeld worden hoor haha, maar beerje reken schap zou fijn zijn, ook op de werkvloer. Tegenwoordig moet je alles zelf aangeven, extra pauze etc. En als ke niks zegt laten ze je gewoon alles doen zwaar tillen enzv

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Ik veeg het wel altijd naar de speelhoek toe en ga daar dan alles in de kas ...
Oh, nee daar zeg je wat. Ik dacht smijten met speelgoed 🫣. Liefst geen beschimmelde korstjes tussen het speelgoed.

4 maanden geleden

Gr moet het even kwijt.. M’n werk is vanaf het begin wat “lastig”, chemische stoffen mocht ik vanaf het begin al niet in aanraking mee komen. Natuurlijk je raadt het al, dit word nog gewoon ingepland. Maar doe ze al lange tijd niet en mag deze bonnen terugsturen naar kantoor. Een gesprek gehad met HR en vervolgens zelf met een arbodeskundige. Ik moest per direct stoppen met zware rolcontainers en niet meer (teveel) bukken, tillen, duwen en trekken. Dit mailtje laten lezen op kantoor, zodat ze op de hoogte zijn. Reactie: oh ik heb de mail nog niet ontvangen.. Maar let op……. Morgen, zware rolcontainers mee op de route (220/300 kg per rolcontainer) Dinsdag, allemaal grote / zware deurmatten van 115x200 en 150x250cm, die trappen opgetild moeten worden, gebukt neergelegd moeten worden en de vuile (zwaardere) opgevouwd retour. Enorm jammer en toch wat boos en wat verdrietig.. En wat gespannen.. Omdat er gezegd wordt rekening mee te gaan houden (een gesprek met HR) en dan vervolgens laks. Toch maar bellen met HR en de arbodeskundige.. Deze week nog een gesprek met een andere arbo arts zelf. Maar zie elke keer meer tegen m’n werk op.

4 maanden geleden

Ik erger me enorm aan alle moeders (van oudere generatie) die overal wat op te zeggen hebben. :" wij deden het vroeger zo en zo, waarom moet alles zo veranderen, jullie zijn toch ook groot geworden" Elke keer uitleggen doe ik niet meer. Ik hoor het aan, en zeg, "ieder doet t op zn eigen manier" 🫠 Zo betweterig in alles pfff. Is vooral mn eigen moeder en schoonmoeder en tantes. Dan heb je gewoon geen zin meer om leuk te praten over onze toekomst enz. Ik hoop dat ze straks respect hebben op de manier hoe wij t doen en dit ook in "grote lijnen" volgen als het hun oppas dag is. Het zijn gelukkig redelijke kleine dingen maar kan me hier op dit moment ergens zo druk om maken terwijl de kleine vent nog niet eens geboren is 😵‍💫 is ook gewoon de irritatie vooral. Leuk die hormonen ook haha