13 Reacties

2 dagen geleden

Ahhhh lieve foto 鉂わ笍

2 dagen geleden

Mijn 2 honden blaffen nu meer na mensen die voorbij komen als ik met ze loop. En ze willen veel tegen me aan liggen :)

2 dagen geleden

Ahhhh 馃槏 Die van mij liep altijd al achter me aan 馃槀 dus dat is niet meer of minder geworden. Ik heb last van een lage bloeddruk en ben een paar keer flauw gevallen. Zodra dat op kwam ging ik zitten en ging die met zn neus in mn gezicht en onder mn kin beetje duwen. Of op mn schoot zitten en liggen. 馃ス馃グ

2 dagen geleden

Wat een lieve foto! Moet zeggen mijn hond is ook heerlijk veel bij mij, lekker tegen me aan. Onze kat, moest echt eerst helemaal niets van mij weten. Nu niet meer weg te slaan.. loopt overal mee, wilt mee in de auto, liefst mee boodschappen doen, alles馃ぃ

2 dagen geleden

Wat schattig! Deze zit ook echt aan mij vastgeplakt鈽猴笍

2 dagen geleden

Ah wat lief zeg al die lieve foto鈥檚 馃槉 Wij hebben een labrador en die heeft besloten er gewoon niks mee te doen haha! Ik merk wel dat hij sinds het begin al wat ongeduldiger is en wat meer high maintenance 馃槀

2 dagen geleden

1 van mijn katten lag eigenlijk zelden tot nooit bij mij, maar nu ik zwanger ben komt ze elke avond tegen mijn buik aan liggen. 馃グ

2 dagen geleden

Toen we zelf nog niet wisten dat ik zwanger was kwam onze kat al bij me liggen. Nu ligt hij het liefst de hele dag naast me of met z鈥檔 hoofd op m鈥檔 buik馃樆馃樆

2 dagen geleden

Wat een lieve foto's allemaal! Wij hebben een Australian Shepherd van 3,5 en die is nog net zo lomp 茅n lief als normaal.. ik merk eigenlijk geen verschil in haar gedrag.

2 dagen geleden

Onze Elmo (rottweiler) komt ook weer vaker bij mij liggen. Deed ie tijdens mn 1e zwangerschap ook! 馃檪

gisteren

Mijn katten geven geen enkel teken dat ze weten dat ik zwanger ben 馃槄
Mijn kat geeft kopjes tegen mijn buik en slaapt het liefst met zijn koppie op de bust haha of hij rolt zich op om op de buik te liggen hij duwt ook graag mijn vriend weg 馃槄
Mijn katten zijn ineens een stuk aanhankelijker. De een wil sws nooit op schoot, maar ligt nu wel altijd in de buurt. De andere komt nu dagelijks spinnend op schoot liggen.