19 Reacties

Sinds wij probiotica gebruiken. Is dat stuk minder dus dat zou een tip zijn .. hier slaapt ze cosleeper we hebben een konijn zodra ze wat miept gaat die aan en valt ze gauw weer in slaap ze komt nu wel vaker voor voeding vorige week kon ze wel 5/6 uur er tussen houden nu max 2.5/3.5 ze is morgen 7 weken soms is ze denk ook wakker door de kouden handjes ik ben dus wel zoekend naar een slaapzak

20 uur geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Sinds wij probiotica gebruiken. Is dat stuk minder dus dat zou een tip zijn ...
De love2dream swaddle heeft de handjes ook ingepakt. Wel maar dun hoor, maar wel een laagje erover! Dat een idee?

20 uur geleden

Wij geven tussen 23.00/00.00 de laatste voeding. Daarna slaat mijn zoontje (6.6 weken) heerlijk in de co-sleeper na een half uur rechtop te hebben gehouden. Tussen 02.30/04.00 komt hij voor een voeding. Na de tweede voeding loopt het melk omhoog. Hij geeft dan terug. Ook komt het regelmatig in zijn neusje, waar hij veel last van heeft. Na de nachtvoeding is hij vooral aan het kreunen en slapen wij niet meer. De nachten gaan nog niet zo lekker.

19 uur geleden

Reactie op AangenameKikker745939

Wij geven tussen 23.00/00.00 de laatste voeding. Daarna slaat mijn zoontje ...
Heel herkenbaar dit. Ik ben blij dat we niet de enige zijn 😅

19 uur geleden

Reactie op Su93

Heel herkenbaar dit. Ik ben blij dat we niet de enige zijn 😅
Laat je weten als je de tip hebt? 😂 Wij willen vanavond proberen om in de nacht een keer kunstvoeding te geven en uiteindelijk misschien aan te vullen met JBPM, zodat het niet zo omhoog komt. Hij heeft er gewoon zo veel last van.

19 uur geleden

Reactie op AangenameKikker745939

Laat je weten als je de tip hebt? 😂 Wij willen vanavond proberen om in de ...
Is dat de eerste keer kunstvoeding? Ik zou dat eerst overdag proberen, grote kans dat je kindje daar krampjes van krijgt omdat zijn maagje daar eerst aan moet wennen

18 uur geleden

Reactie op Anouk D

Is dat de eerste keer kunstvoeding? Ik zou dat eerst overdag proberen, grot ...
Nee heb de hele week al 1 flesje per dag gegeven kunstvoeding.
Mij man blijft met ons kleintje beneden totdat zij honger heeft rond 00:00/01:00 dan brengt hij hem naar boven en nadat ik hem heb gevoed en geknuffeld tot dat hij diep Slaapt leg ik hem in de cosleeper waar hij Max 1 uur slaapt… dan is hij wakker en moet ik hem weer knuffelen en of voeden totdat hij weer slaapt weer wegleggen dan begint het opnieuw. Dus hier ook nog niet zo soepel!

17 uur geleden

Ons zoontje is nu 6 weken en 2 dagen. Hij krijgt gemiddeld tussen 22:30-23:30 de laatste fles en gaat dan in de puck a baby slaapzak in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje. Hij slaapt heel erg goed, de afgelopen 2 dagen hem om 8:15 wakker moeten maken voor de eerste fles! Daarvoor kwam hij zelf vaak rond 6:30/7:00. Eigenlijk slaapt hij al door sinds dat hij ongeveer 3 weken is!

16 uur geleden

Reactie op Anoniemmie 🫶🏻

Ons zoontje is nu 6 weken en 2 dagen. Hij krijgt gemiddeld tussen 22:30-23: ...
Dat klinkt echt ideaal. Hoeveel ml krijgt hij per fles? Ons zoontje, 5 weken oud, slaapt ook steeds langer door en we merken dat hij waarschijnlijk meer ml per fles kan krijgen dan wat hij nu krijgt en dat hij daar dan ook langer op kan slapen. We willen dit van het weekend gaan uitproberen.

15 uur geleden

Reactie op Anoniemmie 🫶🏻

Ons zoontje is nu 6 weken en 2 dagen. Hij krijgt gemiddeld tussen 22:30-23: ...
En wat geef je aan voeding?

14 uur geleden

Reactie op Saar2024!

En wat geef je aan voeding?
Hij krijgt 6x 120. Soms een fles 150

13 uur geleden

Reactie op Anoniemmie 🫶🏻

Hij krijgt 6x 120. Soms een fles 150
Wauw wat fijn!! Onze dochter krijgt ook 6x120 maar twijfel of ze meer mag. Hoeveel weegt je kindje ongeveer?

11 uur geleden

Reactie op fietje27

Wauw wat fijn!! Onze dochter krijgt ook 6x120 maar twijfel of ze meer mag. ...
Ik gok ongeveer 4,7 kilo/5kilo? 2 weken geleden woog hij bij het cb 4580. Wij zijn begonnen met de avond fles soms wat meer maken en kijken wat hij opdrinkt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die richtlijn persoonlijk niet helemaal volg maar echt af ga op wat onze zoon aangeeft.

7 uur geleden

Hier slaapt ze ook veel beter naast mij in bed en ik vind het eerlijk gezegd echt heerlijk! Ik krijg zo zelf ook de meeste slaap, rol na de borstvoeding van haar weg en slaap weer door. We gaan wel proberen af te wisselen met een deel van de nacht in de co sleeper vanaf komende week als ze 6 weken is en eerder dan ons naar bed gaat. Sinds ze op haar buik slaapt vanaf een week oud slaapt ze zelf ook goeie blokken. Veel last van reflex en op haar buik liggen helpt zo goed tegen de reflux en pijn/spugen. Speentje doen wij hier alleen voor afleiding van de krampjes en niet tijdens slapen. Is ook niet handig met een buikslaper vind ik. Ene nacht hebben we blokken van 2/3 uur, andere nacht zit er ruim 4u tussen. De krampjes lijken al twee dagen minder in de avond en vroege nacht. Even duimen dat het doorzet! Ik gebruik sinds een tijdje probiotica van laveen, benieuwd of dat de reden is. Ik vind het overigens hartstikke logisch dat ze met meer nabijheid beter en langer slaapt. Dan kan ze compleet ontspannen toch :)

5 uur geleden

Hier ook net 7 weken! Ze krijgt 6x per dag 120 cc maar bieden sinds kort voor het slapen gaan 150cc aan. Ze weegt ong. 4,5-5 kg. Ze krijgt de laatste fles rond 22:00/23:00 en komt snachts dan ongeveer na 4 uur, soms na 3 uur en soms na 5 uur. Maar ze wordt soms ook tussendoor wakker van krampjes of een beetje onrust. Dus de ene nacht is soepeler dan de andere!

4 uur geleden

Reactie op GeestigeVlot723061

Hier ook net 7 weken! Ze krijgt 6x per dag 120 cc maar bieden sinds kort v ...
Hier idd precies hetzelfde! Fijn die herkenbaarheid!

4 uur geleden

Hier laatste voeding om 22.00/23.00 en dan komt de man vaak rond 02.30-03.30 weer. Daarna is het mis🫠 krampjes, lucht wat vast zit, toch nog meer willen drinken, niet meer in slaapvallen. Alles komt hier samen in de nachten na de voeding. Ik weet momenteel gewoon dat ik na de nachtvoeding niet meer slaap dus hoop elke nacht dat hij zo laat mogelijk komt en ik dus zo lang mogelijk mag slapen…. Begint me nu wel op te breken dat ik elke nacht maar 3-4 uurtjes slaap en wakker ben vanaf 03.00 in de nacht

3 uur geleden

Reactie op MerlevB

Hier slaapt ze ook veel beter naast mij in bed en ik vind het eerlijk gezeg ...
Hoe slaap je samen met haar? Hoe leg je haar dan neer? Is dat echt bij jou in bed?