483 Reacties

4 maanden geleden

Mij eerste kindje, 22 weken en 7 kilo er al bij

4 maanden geleden

Hier ook 21 weken, 1e kindje. 1e trimester kg of 4 afgevallen, nu 3 er bij. Komt denk ik ook omdat ik (halleluja) weer fatsoenlijk kan eten

4 maanden geleden

21 weken zwanger. Weeg nu denk ik 2 kg zwaarder dan voor ik zwanger was. Ik was tijdens de eerste weken ook 2 kg afgevallen.

4 maanden geleden

Ik ben 23+6 en 5 kilo aangekomen 🩷

4 maanden geleden

2e kindje. 20 +5 weken. 9 kg afgevallen tot nu toe.

4 maanden geleden

23+4 en 7,5 kg erbij.

4 maanden geleden

Ik ben 23+5 en 9 kilo aangekomen nu. (5de zwangerschap 4de kindje) De andere zwangerschappen ging dit langzamer en kwam ik ook niet teveel aan, benieuwd hoe zwaar ik deze zwangerschap ga worden.. vind het confronterend maar het hoort erbij..
21+6 en 3,5kg aangekomen

4 maanden geleden

23+6 en zit op -3,5 kg, maar was -7kg in het eerste trimester ongeveer

4 maanden geleden

Ik ben nu 21+2 en ongeveer 5,5 kilo erbij gegeten. Niks afgevallen in eerste trimester.

4 maanden geleden

Reactie op Babyy4

Ik ben 23+5 en 9 kilo aangekomen nu. (5de zwangerschap 4de kindje) De ander ...
Heb hetzelfde! Was net op m’n oude gewicht 10 maanden postpartum toen ik opnieuw een positieve test in handen had haha. Weet wel dat het niets zegt over hoe snel je het kwijt bent straks. Zelfs als dat moeizaam ging na je vorige bevalling. De chemie kan anders zijn in je lijf hierna.

4 maanden geleden

24 weken en 6 kilo aangekomen…

4 maanden geleden

23 weken en 7kg aangekomen. Ik hoop dat ik er max 15 aankom🙈.

4 maanden geleden

Ik ben bijna 22 weken van onze eerste kindjes (tweeling en ben nu 5 kilo aangekomen.

4 maanden geleden

23 weken van ons eerste kindje, 8kg aangekomen. Als ik jullie zo lees voel ik me echt een dikkie haha😅 Probeer het maar los te laten, ik eet gezond dus zal er wel bij horen

4 maanden geleden

Reactie op Pepo

23 weken van ons eerste kindje, 8kg aangekomen. Als ik jullie zo lees voel ...
valt nog mee bij jou, ik ben inmiddels ruim 10kg aangekomen 😅 ook 23 weken!

4 maanden geleden

Gewicht zegt eigenlijk zo weinig:) ben nu 22 weken en al ruim 10 kilo zwaarder, maar waar het zit? Geen idee. Naast n klein babybolletje ben ik om te zien niet dikker geworden. Vorige zwangerschap ook de 20 kilo extra aangetikt, dus zal nu ook wel weer gebeuren 😅

4 maanden geleden

Eerste kindje, bijna 23 weken en ongeveer 7 kilo aangekomen al

4 maanden geleden

21 weken en 6 kg aangekomen

4 maanden geleden

20 weken en ongeveer 2,5kg erbij