331 Reacties

5 maanden geleden

Wij twijfelen tussen deze 2 wij gaan vrijdag in de winkel kijken en daarna bestellen en dan komt het midden juli binnen 😮‍💨 ik wil ook graag beginnen maar kleertjes en dat soort dingen hebben we wel al🤭

5 maanden geleden

Hier klaar! De baby slaapt namelijk gewoon bij ons in bed. Commode is ingericht, staat ook naast bed. Moet alleen bedhek zetten

5 maanden geleden

Reactie op Cetjee

Wij twijfelen tussen deze 2 wij gaan vrijdag in de winkel kijken en daarna ...
Aaah! Allebei super mooi! Ik weet niet wat voor vloer en muurkleur je wilt? Maar volg je gevoel!

5 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Hier klaar! De baby slaapt namelijk gewoon bij ons in bed. Commode is inger ...
Leuk! Goed voorbereid al! Heb je een fotootje?

5 maanden geleden

Reactie op GedrevenOchtend730080

Aaah! Allebei super mooi! Ik weet niet wat voor vloer en muurkleur je wilt? ...
Ja wij wonen officieel nog ‘te klein’ en zijn opzoek naar grooter maar gaan dus de meubels kopen op het gevoel stel we krijgen wat groters omdat dit natuurlijk nog een aantal jaar mee gaat dus kwa vloer en muur zijn we nu neutraal 🤗😂

5 maanden geleden

Mijn kleine gaat de eerste maandjes bij ons op de kamer en daarna bij z’n grote broer. Het kamertje is dus eigenlijk al zo goed is af. Ik moet enkel de kast inruimen en het ledikant klaarmaken.

5 maanden geleden

Wij hebben de babykamer al gelijk mee geverfd toen we de kamer van onze eerste 1,5 jaar geleden hebben ingericht. De kleur is Early Dew en we vinden het nog steeds een mooie en rustige kleur, we krijgen ook weer een jongen dus we houden het zo. Er stond al een pax kast hout/lichtgroene kleur, die blijft ook staan. We hadden all een extra wit bedje omdat onze eerste snel uit de co-sleeper was en we hebben al een extra commode gekocht. Eigenlijk alleen nog een kleine stoel erbij, gordijnen en wat decoratie aan de muur en dan is het al af. Bij de eerste waren we ook best snel, het is fijn om de spullen dan vast een plekje te kunnen geven en omdat onze jongens qua leeftijd zo dicht bij elkaar zitten kunnen we e.e.a. gelijk doorschuiven naar de nieuwe kamer
Ons moodboard voor eerste kindje ☺️ binnenkort gaan we starten dus ik ga komende week de kleuren en behang bij elkaar zoeken!

5 maanden geleden

Ik twijfel nog tussen taupe met schattig dieren behang

5 maanden geleden

Reactie op GedrevenOchtend730080

Ik twijfel nog tussen taupe met schattig dieren behang
En dan fotolijstjes op de muur rechts en een stoel waar het camera perspectief is

5 maanden geleden

Of dat we de kamer helemaal roze aanpakken! Maar we hebben best een donkere vloer dus twijfel wat mooier is

5 maanden geleden

Reactie op Cetjee

Wij twijfelen tussen deze 2 wij gaan vrijdag in de winkel kijken en daarna ...
Welke website is dat?

5 maanden geleden

Reactie op Marly2025

Welke website is dat?
Babydump!!

5 maanden geleden

Ik ga pas in september starten. Onze dochter ligt nu op de toekomstige babykamer en gaat dan later met haar grote broer op de kamer dus willend at gaan doen na de vakantie en school 😊 wel lastig hoor want t liefst wil Ik gaan rommelen in die kamer 🤣

5 maanden geleden

Babykamer besteld bij prenatal, pas na het afrekenen zegt de mevrouw dat het pas half september of eventueel later bezorgd gaat worden.. Twijfel een beetje of ik het (nog kan) annuleren. Ben in verwachting van een tweeling dus wil alles graag wel op tijd klaar hebben aangezien die meestal wel eerder geboren gaan worden 🙈 wat denken jullie ?

5 maanden geleden

Behang en verf gekocht en met AI deze afbeelding gemaakt hoe het er uit komt te zien als het klaar is! De afbeelding precies zoals ik het wil maken alleen andere lamp en commode. En ik twijfel of ik een andere schommelstoel wil of deze.

5 maanden geleden

Reactie op FlexibeleVlot295568

Behang en verf gekocht en met AI deze afbeelding gemaakt hoe het er uit kom ...
Tof! Ik zoek ook nog een houten ledikant. Heb jij al 1 op het oog?

5 maanden geleden

Reactie op FlexibeleVlot295568

Behang en verf gekocht en met AI deze afbeelding gemaakt hoe het er uit kom ...
Wat cool! Met chatgpt of iets anders?

5 maanden geleden

Reactie op Blauwvinger

Tof! Ik zoek ook nog een houten ledikant. Heb jij al 1 op het oog?
Ik heb er nu 2 op het oog maar dat kan nog rustig veranderen de komende tijd haha. Nu deze 2: https://www.prenatal.nl/prenatal-basis-ledikant-60x120cm-blank-gelakt-5104785/ Prénatal ledikant Ebbe Blank Gelakt - Ledikanten - Prénatal https://www.petiteamelie.nl/ledikant-cocoon-walnoot-hout-petite-amelie.html Ledikant «COCOON»➜ met rond ontwerp ★ Petite Amélie ✅

5 maanden geleden

Reactie op Rosieposie96

Wat cool! Met chatgpt of iets anders?
Ja, met chatgpt! Wel de betaalde versie want anders kun je volgens mij geen afbeeldingen uploaden (toevallig heeft m'n man die voor z'n werk dus die heb ik gebruikt). Heb het ook met de gratis versie van gemini geprobeerd maar die snapte er niks van wat ik wilde 😂