76 Reacties

2 maanden geleden
Hai, wij kiezen voor een wat duurdere dan dit. Van maxi cosi, de variant die je tot 4 jaar kan gebruiken inclusief alle montage dingen voor in de auto. Oxfort + ofzo met autostoel Pebble 360 (geloof ik). In totaal is dat allemaal samen €1000

2 maanden geleden
Oh iets te snel verzonden. Ik wilde nog vragen of je de autootjes etc ook allemaal al hebt?

2 maanden geleden
Reactie op Lovi12
Hi, wij nemen de maxi cosi plaza plus, die kost €600 exclusief maxi cosi ze ...
Deze heb ik ook bekeken! Waar heb je deze gevonden ?

2 maanden geleden
Reactie op ElisaBloem
Oh iets te snel verzonden. Ik wilde nog vragen of je de autootjes etc ook a ...
Autostoel bedoel je denkik haha ?🥹. We hebben al een maxi cosi met isofix en base ! Dus echt alleen de wagen nog

2 maanden geleden
Reactie op Lovi12
Je hebt deze bij de babypark, Babydump én bij de grote prenatal winkels waa ...
Ik ga hem toch eens even bekijken dit weekend ! 🩷

vorige maand
Reactie op Lovi12
Hij is nu in de aanbieding op babymarkt, €572 voor de kinderwagen + autosto ...
Heb inmiddels de Easywalker Harvey 5 gekocht ! Wel boven budget haha maar heel mooi

vorige maand
Heel blij met onze uppababy, 4 jaar gebruikt bij de eerste, en straks gewoon voor ronde 2 gebruiken, grote boodschappenmand, praktisch in en uit klappen en rijd fantastisch.

vorige maand
Wij gaan er een huren voor het eerste jaar en willen daarna een lichte, compacte buggy kopen.
Deze hebben we bij de prenatal bekeken: https://tinylibrary.nl/products/joolz-kinderwagen-geo3-mono?_pos=5&_fid=94c1c7b12&_ss=c

vorige maand
Wij gaan denk voor Bugaboo, maar tweedehands. Er staan veel mooie voor 200 euro bij ons in de omgeving op Marktplaats

vorige maand
Wij gaan voor de maxi cosi fame. Wel wat duurder, maar ik vind het echt waard!

vorige maand
Reactie op lottex1994
Wij gaan voor de maxi cosi fame. Wel wat duurder, maar ik vind het echt waa ...
K had m getest maar vond m
Best zwaar en t ledikantje schudde ook best wel veel. Maar weet ni of dat standaard zo is. Anders had ik m ook genomen maar nu aan t twijfelen. Maar als k niks anders vind ga ik wel geeoon daar voor

vorige maand
Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305
Best zwaar en t ledikantje schudde ook best wel ...
Dit vond ik ook

vorige maand
Reactie op MelissaVDB06
Dit vond ik ook
Lag niet aan mij dus gelukkig

vorige maand
Reactie op ZonovergotenHemellichaam363305
Best zwaar en t ledikantje schudde ook best wel ...
Ik heb dat nagevraagd bij Babypark want vond dat ook zo maar dat is dus bewust want als hij niet beweegt dan krijgt je baby schijnbaar een veel flinkere optater op ruige ondergronden.

vorige maand
Reactie op Charelleeline
Heel blij met onze uppababy, 4 jaar gebruikt bij de eerste, en straks gewoo ...
Wij zijn uiteindelijk dus ook voor de uppababy gegaan! Giga grote bak onderin, zelfs met 2 zitjes erop! De Joolz was echt heel klein met dat bakje en geen ruimte met 2 kids. En Bugaboo was een tweede optie voor ons.... Maxi Cosi vond ik heel onprettig lopen kwamen we in de winkel achter.