787 Reacties

vorige maand

Gisteren had ik dus mijn positieve zwangerschapstest in handen! 9 dpo met een early van de action. Hierna heb ik een digital van clear blue gedaan en ook die gaf aan ā€œzwangerā€. Ik heb meteen mā€™n man geroepen, ik kon mā€™n geluk niet op. En mijn emoties schieten alle kanten op. In oktober ben ik met 15 weken bevallen van ons dochtertje, nu zo spannend om opnieuw zwanger te zijn. Ik hoop zo dat alles goed mag gaan

vorige maand

Reactie op anoniem1998

Gisteren had ik dus mijn positieve zwangerschapstest in handen! 9 dpo met e ...
Geniet ervan!! Wat spannend he allemaal! Hier een tuurstreepje in handen!

vorige maand

Whoehoe, ik ben ook zwanger! Maar nog zo pril!

vorige maand

Reactie op Hopsakee

Whoehoe, ik ben ook zwanger! Maar nog zo pril!
Wauw gefeliciteerd! Ben je er vandaag achter gekomen?

vorige maand

Reactie op anoniem1998

Wauw gefeliciteerd! Ben je er vandaag achter gekomen?
Gisteren een tuurstreepje en vandaag een echt streepje :-) Heb jij nog getest vandaag?

vorige maand

Reactie op Hopsakee

Gisteren een tuurstreepje en vandaag een echt streepje :-) Heb jij nog gete ...
Ik had alleen maandag getest wel nog een keer extra met digitale test

vorige maand

Ik mag mij melden! Vandaag een positieve test in handen op mijn nod. Ik zou rond 2 november uitgerekend zijn. Het is mijn 2e kindje, mijn eerste kindje is al 8 jaar dus het voelt een beetje alsof ik voor het eerst zwanger ben omdat het zo lang geleden is

vorige maand

Reactie op Donkey07

Ik mag mij melden! Vandaag een positieve test in handen op mijn nod. Ik zou ...
Gefeliciteerd en mijn jongste is ook acht jaar. Het voelt dus ook echt streepje een eeuw geleden

vorige maand

Gefeliciteerd meiden! Ik vind het zo moeilijk om het niet te vertellen op werk! Laat die echo maar snel komen, daarna willen we het waarschijnlijk gaan delen met familie en vrienden

vorige maand

Ja logisch hoor, ik heb zojuist een medewerker van de Appie verteld, haha. Op naar de eerste echo!

vorige maand

Ik ben ook heel (pril) zwanger šŸ„ŗ Ik denk dat ik rond 4 november uitgerekend benā€¦ 23 januari laatste menstruatie maar ik had voor mijn gevoel een late eisprong. Gisteren waarschijnlijk een innestellingsbloeding gehad waardoor ik vandaag ging testen. Over 2 weken een vroege echo ivm 7 biochemische zwangerschappen šŸ€
Ik ben er 2 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Het voelt zo onwerkelijk.. ik kan niet wachten op de eerste echo, hoop dat alles goed gaatā¤ļø

vorige maand

Hee meiden, allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie positieve test ā¤ļø ik heb vandaag op 10 dpo positief getest. Kan het nog niet helemaal bevatten šŸ„¹ Wij zijn deze maand precies 1,5 jaar bezig voor een eerste kindje. In december 2023 een bbz gehad en in augustus 2024 een MA. Hoop zo dat dit keer alles goed mag gaan šŸ™šŸ»šŸ€

vorige maand

Reactie op Kinderwens97

Hee meiden, allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie positieve test ā¤ļø ...
Gefeliciteerd en fijn om je hier tegen te komen ā™” Hoop dat alles goed gaat voor jullie ā™” Positieve gedachten

vorige maand

Reactie op AftastendeBos957124

Ik ben er 2 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste ...
Gefeliciteerd en welkome to the club!

vorige maand

Hi! Ik ben denk ik ook weer zwanger. We hebben een dochtertje van 10 maanden. Voor nu 4 november uitgerekend. Weet het niet zeker want 3.5 week geleden een miskraam gehad

vorige maand

Reactie op Donkey07

Ik mag mij melden! Vandaag een positieve test in handen op mijn nod. Ik zou ...
Ik ook! 2 november ook en ook kindje nummer 2. Onze dochter wordt 5 nov 5. Dus iets minder groot verschil. Maar na 2 jaar proberen en 2 miskramen, vind ik het ook doodeng. Succes!! En geluk!!

vorige maand

Mijn test (clearblue early streepje) is na gisteren niet onwijs opgelopenā€¦ ben zo bang dat het weer fout gaat ā˜¹ļø

vorige maand

Reactie op BabyNRB

Mijn test (clearblue early streepje) is na gisteren niet onwijs opgelopenā€¦ ...
Ik las in verschillende onderzoeken dat blauwe streepjes op testen sowieso een sfik minder betrouwbaar zijn. Buiten dat, is het nog zoooo pril dat ze ook maar een minibeetje oplopen per test (als je elke dag test). Dat had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook en die heb ik voldragen. Ik snap je angst, echt. Maar probeer te genieten van het kleine mooie geheimpje in je buik. Probeer die angst te parkeren en vertel jezelf dat je zoiets moois hebt. Natuurlijk kan het fout gaan, maar er leven nu op dit moment en nu ben je zwanger. Positief zijn en goede gedachten helpen ook, want stress is natuurlijk niet goed voor je. Knuffel!

vorige maand

Reactie op BabyNRB

Mijn test (clearblue early streepje) is na gisteren niet onwijs opgelopenā€¦ ...
Hcg verdubbeld om de dag, dus dat kan best kloppenā˜ŗļø