586 Reacties

vorige maand
Hoihoi! Ik ook 10 november uitgerekend, ik had gisteren m’n positieve early test 🥰
Voor mij is het de eerste!
Gefeliciteerd FW! 💛

vorige maand
Reactie op FW✨
Wat super ! Gefeliciteerd💙💗 ! Ik tetse 3 dagen voor mn nod dik positief e ...

Haha die is duidelijk! Mijn NOD is eigenlijk pas morgen of maandag, dus dan ga ik ook de digitale doen 🤩

vorige maand
Voor mij hier nog spannend of er een positieve test gaat komen, ben soort bang na een miskraam. Dus nog eventjes gebult hebben.

vorige maand
Reactie op KnusseKaketoe295744
Haha die is duidelijk! Mijn NOD is eigenlijk pas morgen of maandag, dus dan ...
Jaaa mijne is morgen maar vind zo spannend ! Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloed zie maar probeer er niet over na te denken en heb er ook echt een goed gevoel over omdat ik ook echt last van me borsten heb en vlage misselijkheid.. heb jij ergens last van💗

vorige maand
Reactie op maantje978
Voor mij hier nog spannend of er een positieve test gaat komen, ben soort b ...
Sterkte!!

vorige maand
Reactie op FW✨
Jaaa mijne is morgen maar vind zo spannend ! Elke keer als ik naar de wc ga ...
Ik heb ook mega pijnlijke borsten en ben doodmoe en al de hele week misselijk 😂😂 Dus eigenlijk was het al wel duidelijk… en toch wel een verrassing!

vorige maand
Reactie op FW✨
Jaaaa heb ook soms lichte krampjes maar die maken me soms wel onzeker 😬
Volgens mij horen die er ook wel gewoon bij… maar ik snap het heel goed! Veel sterkte deze eerste weken 💛

vorige maand
Zo spannend! Eind maart de 8 weken echo. Ik vindt het spannend en onwerkelijk. Ik merk zelf dat ik wat sneller moe ben en dat ik spanning voel in mijn buik, alsof mijn buikspieren gespannen staan. Iemand daar ook last van?
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!

vorige maand
Met de hoeveelste cyclus is het eigenlijk bij jullie gelukt? Bij mij de derde dus eigenlijk heel snel, maar ik heb ook al vanaf de tweede ovulatietests gebruikt 😊

vorige maand
Reactie op KnusseKaketoe295744
Met de hoeveelste cyclus is het eigenlijk bij jullie gelukt? Bij mij de der ...
Was gestopt na mijn stopweek en in die week besloten, toch nog te proberen voor een wondertje. Nu dus gelijk zwanger

vorige maand
Reactie op FlinkeVos388807
Zo spannend! Eind maart de 8 weken echo. Ik vindt het spannend en onwerkeli ...
Ik hoop t ook voor je ! Maar vast wel! Ik heb meer af en toe lichte krampjes maar volgens mij is dat normaal. Ben wel helemaal panies als ik bijvoorbeeld als mijn afscheiding komt dat ik denk dat er bloed komt maar probeer er nirtnover na te denken want me testen lopen mooi op ☺️

vorige maand
Ha allemaal!
Als het goed is ben ik 13 nov uitgerekend.
Had i.v.m. het vieren van carnaval gister een early gedaan en vervolgens de clearblue weken indicator.
Na iets van 14 rondes is het eindelijk raak, ben zo blij!
Morgen bellen om een echo in te plannen.
Heb al een zoontje van 2 jaar en 2 maanden.
Weinig klachten, was wel afgelopen dagen rond 05.00 uur wakker en heb af en toe wat steken in mijn rug.
Ook soms wat moe maar kan natuurlijk ook komen doordat ik vroeg wakker was.