797 Reacties

3 weken geleden

Ik kom uit op 20 november voor nu, mag ik aansluiten? Lijkt me super leuk!

3 weken geleden

Gefeliciteerd! ik sluit me graag aan! Gister een positieve test gehad en ik twijfel een beetje of ik 20 of 21 november uitgerekend zou zijn. 🥰 Na mijn miskraam afgelopen november ben ik zo blij dat het weer gelukt is. Spannend is het wel weer deze keer…

3 weken geleden

Ik net een tuur streepje vandaag. Nog heel pril natuurlijk. Maar ben wel blij! Ook een vroege miskraam gehad in oktober. Dus vind het ook spannend! Morgen weer een testje. Kan niet 2 dagen wachten 😅

3 weken geleden

Ik sluit ook aan! Vanmorgen een licht postieve test en uitgerekende datum op 22/11/2025 (op basis van ovulatie). Zwanger van ons regenboogje 🥹🌈

3 weken geleden

Ik sluit me graag hierbij aan! Ik kom uit op 14 november

3 weken geleden

Ik kom uit op 21 of 22 november 2025 op basis van de ovulatiedatum. Grappig want mijn eerste kindje is van 22 november 2021 😅 maarja het leven laat zich niet plannen! Na een MA afgelopen november allang blij dat ik weer zwanger ben en ging er zeker geen ronde voor overslaan. Hopelijk is het gewoon zo meant to be 🙌🏻

3 weken geleden

Ik wacht nog op een positieve test maar anders kom ik uit op laaste dagen van november of eerste dagen december 🙏🏼

3 weken geleden

Gisteren een positieve test van onze 2e, mijn oudste is nu 10 maanden. Zo blij dat ze dicht op elkaar zitten maar nog zo lang wachten tot de eerste echo🥹

3 weken geleden

Vandaag 1e positieve test. Het is nog heel licht. 10 dpo. Kom uit rond 22 november nu! Spannend of het blijft oplopen

3 weken geleden

Ik ben hier met een nieuwtje account ivm mogelijke herkenning door familie en dat wil ik nog niet in deze prille fase. Vandaag 9/10dpo een licht positieve test. Voor ons 2e kindje! Zou voor nu rond 21augustus uitgerekend zijn. Spannend wat de oploop komende dagen gaat doen..heb voor morgenochtend een CB digitaal ultravroeg. Daar staat dan gewoon zwanher of niet, duidelijker dan die vage lijntjes, geen twijfel over indrogen etc. Gefeliciteerd allemaal💓

3 weken geleden

Reactie op Evenanoniemm

Gisteren een positieve test van onze 2e, mijn oudste is nu 10 maanden. Zo b ...
Onze oudste is een halfjaar. Ook echt dicht op elkaar, was ook onze grote wens. Hadden niet helemaal verwacht dat t weer de 1e ronde raak zou zijn maar ja dus. Gefeliciteerd!

3 weken geleden

Ik sluit ook graag aan! Ik had gisteren onverwacht een positieve test in handen en ik kan het nog niet helemaal bevatten. Vandaag toch nog een extra test gedaan en dat streepje was alweer wat donkerder. Dit zou ons eerste kindje zijn en ik kom als uitgerekende datum uit op 21 november. 🥰

3 weken geleden

Reactie op Opnaareen2ewondertje

Onze oudste is een halfjaar. Ook echt dicht op elkaar, was ook onze grote w ...
Hier ook de wens om ze dicht op elkaar te hebben en inderdaad de eerste ronde raak, zijn er heel blij mee! Waar kom je vandaan?

3 weken geleden

Reactie op Evenanoniemm

Hier ook de wens om ze dicht op elkaar te hebben en inderdaad de eerste ron ...
Ik stuur je even een verzoekje :)
Ik kom uit op 20 november, erg bijzonder want dan is mijn zusje jarig, die was eigenlijk uitgerekend op 22 november, wat dan weer mijn eigen verjaardag is!

3 weken geleden

Vanochtend officieel bevestigd met digitale cb test. Nu net bruin bloedverlies bij het afvegen. Wat moet ik nu doen? Is dit een miskraam😪😪😪

3 weken geleden

Reactie op Opnaareen2ewondertje

Vanochtend officieel bevestigd met digitale cb test. Nu net bruin bloedverl ...
Heel goed mogelijk oud bloed van de innesteling 😌

3 weken geleden

Reactie op BoysMoM19-22

Heel goed mogelijk oud bloed van de innesteling 😌
Oh ik hoop het echt. We waren juist zo blij en ben ik helemaal verdrietig.

3 weken geleden

Hey! Vandaag echt een wat duidelijke streep, ben nog wat onzeker na miskraam van januari. Ik kom op ovulatie berekening op 20 november uit, maar denk zelf later op het streepje nu pas oploopt. Wel erg angstig merk ik

3 weken geleden

Ik heb gisteren ook positief getest. Moet dit weekend eigenlijk ongesteld worden. Misschien een hele gekke vraag, maar hebben jullie ook telkens het gevoel dat je gaat vloeien? Ik herken dat ook van mijn vorige zwangerschap. Ik denk pure angst voor een miskraam😅