6 Reacties

14 uur geleden

Nig ter aanvulling , de krampen komen in een soort golf. Net als wanneer je ineens heel nodig naar het toilet moet.. of ineens veel gas in je buik voelt. Alleen komt er nu niets...

14 uur geleden

Bel je vk kreeg ik als tip :)

14 uur geleden

Ik heb wat je omschrijft in mijn vorige zwangerschap gehad. Neem contact op met je verloskundige. Het advies is om na 4 uur nog last te hebben contact op te nemen. Het kan bijvoorbeeld ook een blaasontsteking zijn.

14 uur geleden

Jes had gister een verjaardag heb heel naar gezeten heb zeker 1.5 uur harden buiken gehad en krampen naar bed vanmorgen werd ik wakker omdat mvr zeker 2 uur zwemles nam me buik ging tekeer we gingen fiets naar restaurant zitten we nu even voor vaderdag gebakje en speeltuin maar heb weer banden krampen

13 uur geleden

Bel je verloskundige! Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap en belandde daardoor met 27wk in het zkh met premature wee毛n. Niet om je angst in te boezemen, maar wel om signalen serieus te nemen 馃槈. Gelukkig is de meid tot wk 38 blijven zitten maar vanaf wk 28 zat ik wel in de ziektewet en hoefde ik maar een rondje door huis te lopen of m鈥檔 buik ging alweer tekeer. Dus mijn tip: bij onzekerheid altijd even bellen, ook al is het uiteindelijk onschuldig. En rust pakken en je urine laten checken. Harde buiken kunnen nou eenmaal een teken zijn dat het te druk was, en dan moet je gas terug nemen. Lekker bank hangen (als t kan) en warme douche en evt paracetamol. Dan moet t echt afzakken, anders dus echt bellen

13 uur geleden

Bedankt voor jullie reacties. Op advies van verloskundige doe ik vandaag even niks meer. Kijken of het verbetering geeft