14 Reacties

vorige week
Ik had dit vorige zwangerschap vanaf 6w. Dus kan indd! Heb t toen echt uitgeprobeerd omdat ik het heel interessant vond. Als je je urine verdund met 50% water 50% urine en dan test doet, krijg je wss weer een knaltest. Vond toen leuk experiment

vorige week
Ik had het de vorige zwangerschap ook. Bleef als een malle testen.... Bij de echo een mooi kloppend hartje. Wel voor gelegd bij de gyneacoloog... Die gaf aan dat dit niks zegt over je zwangerschap.
Helaas een week later toch een missed abortion gehad. Maar ga ervan uit dat de arts niet zo maar wat zegt

vorige week
Reactie op E.v.a
Juist je urine verdunnen en dan een knaltest krijgen?? Hoedan? 馃榿 ik dacht ...
Ja omdat het hcg gehalte in je urine dan zo hoog is dat de test lichter uitslaat. Als je dan verdund met water wordt het hcg in verhouding dus lager en knalt hij weer

vorige week
Ik heb speciaal voor jullie ook deze zwangerschap de proef nog eens op de som genomen. Had nog genoeg teststripjes liggen, haha!
De bovenste foto is 100% ochtendurine.
De middelste foto is 50% ochtendurine en 50% water.
De onderste test is 1/3e ochtendurine en 2/3e water.
Lijntje wordt dus juist steeds donkerder, het (onbekende) hookeffect.
Ik zou vandaag rond de 7 weken zwanger zijn!

vorige week
Reactie op E.v.a
Wat interessant!! En geruststellend 馃槄 heb je al een echo gehad?
Ik heb 2x een vroege echo gehad ivm bloedverlies. 1e keer met 5w om te bevestigen dat er een goede zwangerschap zat. 2 e keer met 6+4, mooi kloppend hartje gezien. Nu de 11e intake en echo.

6 dagen geleden
Reactie op E.v.a
Het werkt gewoon! 馃槂

Haha ja leuk h猫! Vond ik dus ook echt interessant om te proberen.