17 Reacties

gisteren
Reactie op Mxhsa
Ik heb dit nu atm ook :( ik snap hoe je je voelt
normaal nam ik valdisper maar dat mag niet meer, gelukkig niet de enige hier

gisteren
Zo begrijpelijk! Het ging goed maar de afgelopen 3 dagen heb ik tussen 2 en 5 vaak weer plafond dienst馃槄
En wat er aan kunnen doen? Echt geen idee..

gisteren
Reactie op FlubbyDubbyx
Zo begrijpelijk! Het ging goed maar de afgelopen 3 dagen heb ik tussen 2 en ...
dat heb ik ook pff

gisteren
Reactie op RuimdenkendeOase886866
dat heb ik ook pff
Hoeveel weken ben je nu? Verloopt de zwangerschap goed?

gisteren
Reactie op FlubbyDubbyx
Hoeveel weken ben je nu? Verloopt de zwangerschap goed?
ben nu 8+6 ja op de symtomen na wel alleen nog erg bang voor mk. heb goeie echo gehad maar toch nog stress ervoor hoop dat het na de 2e echo op 15 apr beter gaat

gisteren
soms wat last van steken rechts/links en wat krampen maar zolang ik geen bloedverlies is het goed toch?

gisteren
Reactie op RuimdenkendeOase886866
ben nu 8+6 ja op de symtomen na wel alleen nog erg bang voor mk. heb goeie ...
Oh ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen die angst gaat bij mij ook niet weg.. we hebben in december een miskraam gehad dus ondanks eerste goede echo heb ik dat ook wel..
Ik ben momenteel 9+ 5 aankomende dinsdag termijnecho 馃崁
We hebben al zoontje van 2 jaar waardoor het nu wel soms extra vermoeiend is en einde dag/avond meer misselijk vooral als het een drukke dag is geweest.
Verder knijp ik in mn handjes dat het goed mag blijven gaan

19 uur geleden
Reactie op FlubbyDubbyx
Zo begrijpelijk! Het ging goed maar de afgelopen 3 dagen heb ik tussen 2 en ...
Hier vergelijkbaar, vaak vanaf 1-2 uur wakker en dan val ik niet meer in slaap of pas tegen de ochtend.
Wat voor effect heeft het op jullie? Ik slaap nu 6 weken zo slecht, maar merk dat ik behoorlijk apathisch, depri en neerslachtig ben. Ik werk nog wel maar verder hang ik hele dagen op de bank. De zorg voor mn andere twee kinderen en het huishouden kan ik niet doen.
Ik twijfel om in gesprek te gaan met werk, want ik weet niet zo goed wat mn voorstel of behoefte is.

19 uur geleden
Reactie op Carlos92
Hier vergelijkbaar, vaak vanaf 1-2 uur wakker en dan val ik niet meer in sl ...
Jaa ik snap je tegen de ochtend val ik ook in slaap ik probeer op de dagen dat ik vrij ben overdag een powernap te doen mits mn zoontje toe laat en mee slaapt...anders merk ik wel dat is snel prikkelbaar ben.
Misschien ook even praten met je verloskundige

19 uur geleden
Heb hetzelfde hier en moet vaak rond 07:00-07:30 de auto in voor werk. Dat zijn dan ritjes van 60-90 minuten. Afgelopen maandag en woensdag stond ik zo te trillen op mijn benen dat ik mijn ochtendafspraken heb geannuleerd. Mijn leidinggevende weet van mijn zwangerschap, omdat ik in een traject zat en de afgelopen 2 jaar herhaalde miskramen heb gehad.
Heb de slechte nachten/ochtenden dus ook besproken en kan de komende weken in de ochtend mijn agenda leeghalen en thuis opstarten, wat voor mij wel heel waardevol is!

18 uur geleden
Magnesium spray onder je voeten spuiten en clipper nighty night thee drinken. Je slaapt als een roosje!

18 uur geleden
Reactie op OogverblindendeKolibrie066134
Magnesium spray onder je voeten spuiten en clipper nighty night thee drinke ...
zal is kijken thnx voor tip

16 uur geleden
Normaal gesproken gebruik ik valdispert als in snachts wakker kon te liggen. Als ik snachts wakker lig komt mijn angststoornis naar voren waardoor het onmogelijk is in slaap te vallen zonder iets wat rustgevend werkt. Gelukkig nog niet nodig gehad, maar wil ik wel bespreken met de verloskundige wat ik daarmee kan.
Verder helpt het voor mij om oortjes met meditatie muziek in te doen. Ik ga niet mediterenz maar ik dwaal daar op af waardoor ik meestal weer in slaap val. Doe dit vaak als ik vroeg wakker ben en op deze manier lukt het vaak nog een uurtje verder te slapen