20 Reacties

4 dagen geleden

Hier 18+4 en nog geen 2 kilo aangekomen. Ik had dat bij mijn 3 vorige zwangerschappen ook. Totaal kwam ik 8 kilo aan. Zou me daar niet druk om maken hoor, bij iedereen is dat anders en de kilo's zijn er dan na de zwangerschap ook weer snel af.

4 dagen geleden

Ik ben tot nu toe 7 kilo afgevallen en nog steeds niks terug aangekomen. Zit momenteel op 18+2 🙈

4 dagen geleden

Ik ben ook nog niet echt iets aangekomen. Ben vooral veel afgevallen door het vele overgeven 😪 en de verloskundige zei dat dit echt niet erg is in t begin, is gewoon je eigen gewicht. Ik kan het gelukkig wel hebben. Voel me nu super mooi slank zwanger. Heb al een goed zichtbaar buikje. Maak je niet te druk, de baby weegt nu ook nog maar hooguit 2kg

4 dagen geleden

Reactie op MargotD-C

Ik ben ook nog niet echt iets aangekomen. Ben vooral veel afgevallen door h ...
Correctie 200gram

4 dagen geleden

Reactie op MargotD-C

Ik ben ook nog niet echt iets aangekomen. Ben vooral veel afgevallen door h ...
De baby weegt veeeeeeel minder joh! Rond de 200 gram hahaha geen 2 kg.. Dus idd geen paniek .

4 dagen geleden

Geen zorgen hoor! Vorige zwangerschap alleen afgevallen en een gezonde dochter. Deze zwangerschap weer afgevallen en dus ook nog niks aangekomen

4 dagen geleden

Ik nu 16+5, nog niks aangekomen. Was eerst ruim een kilo afgevallen maar sta nu weer stabiel. Vorige keer was ik bij deze termijn bijna 3 kilo aangekomen en in totaal rond de 11-12 kilo (bevallen bij 36+4). Kan echt alle kanten op!

4 dagen geleden

Ik ben nog maar (vind het zelf al veel 😂) 0,9 kg aangekomen en ben vandaag 18 weken. In het begin was ik juist wat afgevallen door overgeven maar denk ook door spiermassa verlies van het vele liggen nu weer lekker in beweging

4 dagen geleden

Haha ik ben al 9 kilo aangekomen met 18 weken bij de 2e zwangerschap (meisje) en bij de eerste (jongen) was ik nu ook pas 2 kilo aangekomen rond deze termijn (bijna 20 weken). Compleet andere zwangerschap. Ik heb zelfs in de avond 3 weken overgegeven en alsnog zoveel aangekomen. Baal er echt extreem van en zit er mentaal ook heel erg mee. Maarja; t kan dus alle kanten op

4 dagen geleden

Hier ook nog geen kilo aangekomen! Maarrrr de vorige zwangerschappen was dit ook zo, bij mij begon het vanaf 22 weken ineens heel hard te gaan😂 en ben bij beide toch bijna 20kg aangekomen🫣

3 dagen geleden

Ik ben niets aangekomen. Bij nr 1 maar 1kg aangekomen tegen het einde. Dus ik had wel verwacht dat het nu niet echt anders zou zijn. Bmi van 29 dus heb wat reserves om op in te teren.

3 dagen geleden

Hier ook, met mijn vorige zwangerschap bijna 15 kilo. En nu met 17+5 nog maar 1,5 kilo. Die zag ik niet aankomen, maar ben dan deze zwangerschap veel actiever. Voordien deed ik zittend werk en nu meer benenwerk om maar zo te zeggen🤣

3 dagen geleden

Ik zit nu op 15+6 en eerst 4 kg afgevallen, nu weer 5 erbij, dus al met al een kilo aangekomen. Ook veel op bed gelegen en begin sinds gisteren pas weer wat echt te bewegen. Ik heb een bmi van rond de 25, dus ik vind het prima als de extra kilos nog even op zich laten wachten. Geen wijn en nachos helpt denk ik wel een beetje 😅. Al wordt de misselijkheid minder, dus kans is dat die nachos binnenkort wel weer komen😂. Ik heb nooit meer gewogen dan 83, (nu80) dus als ik daaroverheen ga wordt het mentaal wel een dingetje. Hopelijk is dat dan vooral te zien aan een mooi buikje.

3 dagen geleden

Ik had dezelfde zorgen als jij en toevallig vorige week ook een topic geplaatst hierover! Inderdaad veel vrouwen die nog weinig aan waren gekomen in het begin. Ik ben nu 17+3 en nog maar 1 kilo aangekomen sinds begin zwangerschap. Ik heb het gisteren besproken met mijn verloskundige en die vond het prima. Zij zei: je komt na 20 weken vanzelf aan, dus geen zorgen.

3 dagen geleden

Reactie op frenky89

De baby weegt veeeeeeel minder joh! Rond de 200 gram hahaha geen 2 kg.. Dus ...
Ik corrigeerde mezelf 🤣 maar bedankt

3 dagen geleden

Ik ben nu 18+4 en ook “maar” 2,3 kilo aangekomen. Voordat ik zwanger werd was ik net ruim 8kg afgevallen en had zeker nog 10kg te gaan. Begin van de zwangerschap veel misselijk geweest en gespuugd dus bleef nog lang op hetzelfde gewicht (nog 1,5kg afgevallen). Ondanks dat ik dus bezig was met afvallen ben ik er nu wel oke mee dat ik weer wat zal aankomen in de komende maanden.

3 dagen geleden

Ik ben nu 16 en weeg eigenlijk hetzelfde .. begin was ik afgevallen .. sinds 2 weken weer op mn gewicht maar nu komen de kilootjes denk ik
Ben nu 20w en in verwachting van een tweeling. In totaal 3 kilo aangekomen. Ik kwam pas vanaf week 15 wat aan! Valt reuze mee vind ik tot nu toe! Maar zal vast vanaf nu elke week wat meer zijn ☺️

13 uur geleden

Ik ben nu 16+2 en nog net geen kilo aangekomen. Wel m’n eerste zwangerschap ☺️
Ik ben nu 18 weken zwanger en ik ben alleen maar afgevallen (6,5 kg). Komt ook doordat ik veel moest overgeven (soms nog steeds). Ik had een prima gewicht toen ik zwanger raakte en nu ook. Ben nog iets slanker geworden, maar dat vind ik niet erg. Die kilo’s zullen uiteindelijk wel komen.