5 Reacties

gisteren
Wat vervelend dat je je zo naar voelt! Ik kan op het moment ook eigenlijk geen "leuke dingen" doen. Ben gewoon op, veel harde buiken e.d. voelt inderdaad wel eenzaam af en toe.
Misschien al het fruit wat mogelijk laxerend zou kunnen werken: pruimen, kiwi enz. Misschien koffie? Hoewel ik me afvraag of als de zakjes al niet werken, dit wel wat gaat doen..
Voor de warmte hielp bij mij mijn voeten in een bak koud water zetten.

10 uur geleden
Ik vind zelf die zakjes van de huisarts echt goor, maar psyllium vezels echt top! Ik koop ze los, bijvoorbeeld bij de Kruidvat en ik mix het met sinaasappelsap. Dan 'fop' ik mijn brein dat het vruchtvlees is ipv dat vieze spul! Wel belangrijk, veel water erbij drinken en binnen 1 of 2 dagen komt bij mij alles weer op gang 🎉

6 uur geleden
Ik eet nu brinta en dat gaat eigenlijk wel. Wat zo lastig is nu is dat de ontlasting wat er als eerste uit moet komen zo hard is en waarschijnlijk wat groter dat je lichaam moeite heeft omdat er uit te krijgen. Ik heb prikkelbaardarmsyndroom dus ik herken je verhaal zeker. Goed blijven drinken.
Als je weer een keer of 2 goed geweest ben vooral doorgaan met die zakjes en evt zoals eerder aangegeven pruimen of kiwi eten. De roosvice met pruim werkt ook heel goed en heel veel water blijven drinken!