Hebben jullie tips voor welk merk slaapzakken met een smalle hals ?
Voor mijn zoontje van 1 maand zijn de slaapzakken in de kleinste maat veel te breed en kan z'n hoofdje er volledig inzakken..
Ik heb een slaapzak van prenatal en Hema in dezelfde maat, maar die van prenatal heeft een smallere hals. Die van Hema is inderdaad best breed. Ik kan eventueel zo even een foto maken als je wilt
De slaapzakken van de lidl vallen klein. De kleinste maat is maat 70 maar heeft een veel smallere halsopening en kleinere armopeningen dan de kleinste maat slaapzak van de hema. Bij ons zoontje is hema ook te groot maar die van de lidl zit super.
De bovenste zwarte is van Hema en maat 50/62, de voorste blauwe is van prenatal maat 56/62 (kleiner hebben ze niet). Die van prenatal hebben we al met 2/3 weken oud kunnen gebruiken. Ik heb ook nog even vergeleken met prenatal 68/74 en die heeft het gat even groot als die Hema 50/62
Ik heb nijntje slaapzak van de hema in de kleinste maat en die is goed in de hals (ze is nu 5 weken en gebruik het al een week). Vond het ook handig dat je de mouwtjes eraf kan halen (geen idee of dit altijd is haha).
Maat 56 prenatal, had ik nog van onze oudste. Nu zit zij in maat 56 en heeft ze er een van de zeeman. Ons meisje heeft een mega klein hoofdje en blijft toch goed zitten. Van de zeeman is overigens erg warm en zacht voor een leuke prijs.
Je kan ook met een paar steekjes links en rechts de hals van de slaapzak die je al hebt kleiner maken. Hoef je niet weer iets nieuws te kopen, slaapzakken zijn toch vaak best prijzig.