17 Reacties

2 dagen geleden

Lodger!

2 dagen geleden

Prenatal en Hema konden we hier meteen (1 wk na geboorte) gebruiken, en onze dame was toen nog geen 3 kilo.

2 dagen geleden

Reactie op Forzaferrari

Prenatal en Hema konden we hier meteen (1 wk na geboorte) gebruiken, en onz ...
Hema is dus veel te breed voor hem..

2 dagen geleden

Reactie op MargotD-C

Hema is dus veel te breed voor hem..
Ik heb een slaapzak van prenatal en Hema in dezelfde maat, maar die van prenatal heeft een smallere hals. Die van Hema is inderdaad best breed. Ik kan eventueel zo even een foto maken als je wilt

2 dagen geleden

De slaapzakken van de lidl vallen klein. De kleinste maat is maat 70 maar heeft een veel smallere halsopening en kleinere armopeningen dan de kleinste maat slaapzak van de hema. Bij ons zoontje is hema ook te groot maar die van de lidl zit super.

2 dagen geleden

Reactie op KrisAW

Ik heb een slaapzak van prenatal en Hema in dezelfde maat, maar die van pre ...
Dat is lief ! Is goed 😊

2 dagen geleden

Reactie op MargotD-C

Dat is lief ! Is goed 😊
De bovenste zwarte is van Hema en maat 50/62, de voorste blauwe is van prenatal maat 56/62 (kleiner hebben ze niet). Die van prenatal hebben we al met 2/3 weken oud kunnen gebruiken. Ik heb ook nog even vergeleken met prenatal 68/74 en die heeft het gat even groot als die Hema 50/62

2 dagen geleden

Reactie op KrisAW

De bovenste zwarte is van Hema en maat 50/62, de voorste blauwe is van pren ...
Wow wat een verschil ! Dan ga ik die van de prenetal proberen 😊 dankjewel

2 dagen geleden

Ik heb van Lilano wollen (wikkel)slaapzakjes en die hebben een smalle hals. Zijn echt heerlijk trouwens.
Ik heb van C&A. Die hals is smal.

gisteren

Ik heb nijntje slaapzak van de hema in de kleinste maat en die is goed in de hals (ze is nu 5 weken en gebruik het al een week). Vond het ook handig dat je de mouwtjes eraf kan halen (geen idee of dit altijd is haha).

Reactie op Evy21

Ik heb nijntje slaapzak van de hema in de kleinste maat en die is goed in d ...
Vind deze ook top!

gisteren

Maat 56 prenatal, had ik nog van onze oudste. Nu zit zij in maat 56 en heeft ze er een van de zeeman. Ons meisje heeft een mega klein hoofdje en blijft toch goed zitten. Van de zeeman is overigens erg warm en zacht voor een leuke prijs.

7 uur geleden

Je kan ook met een paar steekjes links en rechts de hals van de slaapzak die je al hebt kleiner maken. Hoef je niet weer iets nieuws te kopen, slaapzakken zijn toch vaak best prijzig.
Tommee tippee grobag is fijn - kan je op Amazon vinden

4 uur geleden

Wij hebben een 50-62 slaapzakje van prenatal. Deze valt mooi smal in de hals. Idem die van Sweet Petit, een ander merk wat bij hen verkrijgbaar is.