9 Reacties

vorige week
Ik gebruik Paula’s Choice (voor m’n zwangerschap en nu blijf ik smeren). Ik ben nu 6+2 en had 2 weken geleden opeens een heel onrustige huid. Er kwamen allemaal pukkels door, waar ik normaal met dit middel geen last meer van heb. Nu is het weer rustig. Ben zeer tevreden over dit middel. Op Vinted ook voordeliger te krijgen. Lees maar op https://www.paulaschoice.nl/nl 🍀

vorige week
Reactie op EvW.
Ik gebruik Paula’s Choice (voor m’n zwangerschap en nu blijf ik smeren). Ik ...
Hii, ik ben huidtherapeut van beroep. Ik denk dat je de grijze BHA van paula’s choice gebruikt. Opzich prima om die elke dag 1 laagje te gebruiken, 1x per dag. Maar ga er niet mee boenen of vaker gebruiken! Er zit Salicylzuur in 2%. Dit is het maximale wat je per dag mag gebruiken, dus check ook even of je andere producten dit bevatten.

vorige week