15 Reacties
gisteren
Gewoon aangeven!
Mijn verloskundige wilt dit wel doen, maar lees ook wel eens dat er vk zijn die dit absoluut niet willen doen.
gisteren
Het kan wel, mits je VK dat doet natuurlijk. Maar dan moet je baarmoedermond wel gekanteld zijn, anders heeft het weinig zin. En het schijnt bij 1 op de 7 te werken 🫣 dus niet je hoop op vestigen.
Maar het is je natuurlijk wel gegund🫶🏼
gisteren
Ik word met 39+3 gestript als het mogelijk is kwa onsluiting e.d., dus het kan zeker☺️
gisteren
Mijn verloskundige zei dat het de meeste effect heeft om te strippen rond de termijn van 40+5/6. Ik wil ook dat ze bij mij een poging doen bij 39+4 maar heb dit nog niet besproken met ze en weet niet of ze het willen doen… laat maar weten hoe het bij jou gaat morgen!
gisteren
Ik ben morgen 39+5 en volgens mij wilde ze bij mij wel een poging doen mocht het kunnen en ik het zou willen.
Het is wel zo dat ik sowieso niet lang meer door mag lopen en anders toch ingeleid moet worden.
En anders kan je vragen of ze donderdag een afspraak voor je erin willen plannen om te strippen eventueel als ze zich houden aan de 40 weken.
Spannend he! Hopelijk willen en kunnen ze het morgen voor je proberen 🤞🏻
gisteren
Gewoon vragen, zit een groot verschil in de verloskundige heb ik gemerkt. Ik ben bij de eerste gestript met 39.1 met effect. En bij de praktijk waar ik nu zit willen 3 van 4 verloskundige voor de 40 weken strippen dus hopelijk wordt ik ook eerder gestript. Ben er al zo'n 20 weken klaar mee 🤣
gisteren
Ik werd met 39+6 gestript, maar denk dat die 2 dagen toch niet uitmaken. Gewoon vragen 😊
gisteren
Bij mijn praktijk doen ze het pas vanaf 41 weken (vast uitzondering). Mede omdat de eerste poging het meest effectief is vaak, maar als je het vroeg doet de kans weer kleiner is. Daarnaast kan het voor veel gerommel en ongemak zorgen zonder dat het doorzet. Dat is juist ook niet prettig als je (als het geen effect heeft) nog wel even moet doorlopen.