82 Reacties
4 weken geleden
Ik heb zakjes met hartjes patroon doorzichtig en afsluit stickers met naam en daar in gaan schuimpjes in vorm van speentjes kinderwagen wiegje enzv en dat in kleur wit roze
4 weken geleden
Ik heb een klein vierkant doosje met een roze olifantje ontwerp erop. Met in het doosje een cupcake squishy, een roze feesttoetertje en stickers van baby diertjes met een feestmuts op
4 weken geleden
Reactie op Mila2306
Waar heb je die snoepjes vandaan? Leuk idee!
https://candiez.nl/ ze is ook te zien op TikTok
4 weken geleden
Reactie op Aishaaaa
Ik heb ze afgelopen weekend al klaar gemaakt. Transparante zakjes gevuld me ...

Haha ik heb zelfde idee alleen dan zakjes met hartjes
4 weken geleden
Reactie op Aishaaaa
Haha ja idd leuk idee !! Twijfelde idd ook met hartjes of blanco
Ja ik zag ze op temu ik dacht Ahh ook schattig na 3 jongens is dat wel extra leuk
4 weken geleden
Reactie op Aishaaaa
Ja ik geef je groot gelijk ! Idd hartstikke leuk voor de 3 grote broers om ...
Ja hier groep2 groep6 en groep7
4 weken geleden
Slagroom soesjes in gesmolten chocolade dopen en dan in de muisjes dopen. Kan zo weer terug de vriezer in. Hoeft alleen ontdooit en kan dan uitgedeeld. Had ik gedaan om op mijn werk te vertellen dat ik zwanger was (toen met gender-neutrale muisjes, omdat het nog te vroeg was voor geslachtsecho), maar denk dat ik dat ook ga doen met de juiste kleur voor mijn bonuskind om mee te nemen.
4 weken geleden
Reactie op Mila2306
Slagroomsoesjes mag je niet opnieuw invriezen of bedoel je soesjes die niet ...
Als je snel werkt, ontdooien ze niet echt. Ik doopte ze in de chocolade en de muisjes en dan direct terug de vriezer in. Het gaat er vooral om dat de binnenkant niet ontdooit inderdaad.
3 weken geleden
Ik heb deze klaar liggen voor mijn dochter om te trakteren voor groep 1/2. Stoepkrijt en een apart verpakt geboortekoekje!

3 weken geleden
Reactie op WispPiekje
Slagroom soesjes in gesmolten chocolade dopen en dan in de muisjes dopen. K ...
Dat wilde ik ook doen voor bij dochter in de klas, maar ik heb geen ruimte in mijn vriezer 馃き. Ligt vol met kraamtijdmaaltijden. Had collega's cake met slagroom en anijspret (ipv muisjes) getrakteerd. Daar wilde ik ook de soesjes met witte choco in dopen.