39 Reacties

2 weken geleden
Van harte gefeliciteerd! 🥳 Ik heb een verhoogde kans op een tweeling, omdat het in de genen zit. Ik ben ook voor het eerst zwanger. Over een paar weken zullen we het weten. Momenteel kan ik nog geen antwoord geven op je vraag, maar heel veel geluk! 🌸

2 weken geleden
Reactie op OnbezorgdeZwaluw562016
Van harte gefeliciteerd! 🥳 Ik heb een verhoogde kans op een tweeling, omda ...
Spannend!! Wie weet!🥰

2 weken geleden
Ah, wat leuk! Gefeliciteerd joh! Ik ben er zelf een van een twee-eiïge tweeling, ben bijna 42 en dit js mijn 5e zwangerschap. Drie grote 'risico-factoren' dus ben erg benieuwd of ik ook een tweeling krijg. Al denk ik van niet, want dan zou ik heftiger symptomen moeten hebben, toch? Of vallen bij jou je symptomen ook wel mee?

2 weken geleden
Reactie op Franka83
Ah, wat leuk! Gefeliciteerd joh! Ik ben er zelf een van een twee-eiïge twee ...
Ooh wat een gezelligheid zou dat bij jou zijn!! Gefeliciteerd!
Ik was erg vermoeid, maar had natuurlijk geen maatstaf van een andere zwangerschap dus vind het moeilijk in te schatten of het extremer is dan bij een eenling. Maar denk wel dat daar verschil in zit ja want ik was echt extreem moe 2 weken. Laatste dagen valt het wel weer mee! Verder nergens last van

2 weken geleden
Reactie op DY061
Ik ben er woensdag achter gekomen dat ik in verwachting ben van een twee-ei ...
Ohh dat zal wel even schrikken geweest zijn! Hoe gaat het nu met je? Hoe veel weken ben je nu?
Ik was ook even in shock toen ik het hoorde, zeker omdat het niet in onze familie voorkomt!

2 weken geleden
Reactie op FlorissantePegasus696884
Ohh dat zal wel even schrikken geweest zijn! Hoe gaat het nu met je? Hoe ve ...
7+3 ben ik op dit moment. Ja was zeker even schrikken en schakelen.. jij ook gefeliciteerd, hoe gaat het bij jou? Ik ben al een week misselijk en kokhalzen, daarnaast nu wel oké.
Ik ben doorgestuurd naar de gynacoloog, 1 april heb ik een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis.

2 weken geleden
Reactie op DY061
7+3 ben ik op dit moment. Ja was zeker even schrikken en schakelen.. jij oo ...
Oh dan zitten we heel dicht op elkaar ik nu 7+6! Leuk🥰
Ik was erg vermoeid maar dat neemt met de dag wat af, hoop dat het doorzet. Verder helemaal niks!
Vind het wel spannend dat alles vanaf nu via het ziekenhuis moet ipv de verloskundige.
Succes daar!! Hoop dat je snel minder misselijk bent, echt vervelend.

2 weken geleden
Hoi! Wat leuk om te lezen. Ik ben er afgelopen maandag ook achter gekomen dat ik zwanger ben van een twee eiige tweeling. Ik heb zelf een tweelingbroer, maar nooit verwacht dat mij hetzelfde als mijn moeder zou overkomen ;)
Ik ben 2 november uitgerekend, vandaag 7+5. Sinds gisteren ineens veel minder klachten, minder pijnlijke borsten en bijna niet meer misselijk!! Dus ik heb hetzelfde. Spannend allemaal he? 😱

2 weken geleden
Reactie op OngedwongenGolfbreker930133
Hoi! Wat leuk om te lezen. Ik ben er afgelopen maandag ook achter gekomen d ...
Wat leuk!! Gefeliciteerd!
Heel speciaal dat je als tweeling een tweeling verwacht.
Doet mij goed om te horen dat ik niet de enige ben met vermindering van de kwaaltjes! dankjewel.
Heel spannend allemaal! We lopen precies tegelijk!

2 weken geleden
Reactie op FlorissantePegasus696884
Wat leuk!! Gefeliciteerd!
Heel speciaal dat je als tweeling een tweeling ve ...
Heel fijn te lezen dat jij hetzelfde ervaart inderdaad! Laten we elkaar een beetje op de hoogte houden 🙏🏻♥️

vorige week
Hoi! Ik ben er vanochtend achter gekomen dat we een tweeling verwachten (twee-eiig), nu 8+3. Ik zit vooral nog volledig in de paniek stand. We hebben een dochter van 4 en tijdens eerste zwangerschap heel veel last van het bekken gehad. Sindsdien nog steeds veel last en af en aan onder behandeling van de fysio. Nu was ook mijn bekken het teken dat het nu wel weer eens raak zou kunnen zijn. Het feit dat ik daar nu al last van heb, zo vroeg en dan ook nog eens een tweeling, baart mij best veel zorgen..
Meer bij wie momenteel de paniek nog overheerst?

vorige week
Gefeliciteerd allemaal.
Hadden jullie misschien bij de eerste echo maar 1 gezien en daarna 2? Ik had namelijk bij 6 weken mijn echo omdat ik eerder een BBZ had ,maar rond 8 wkn heb ik er weer eentje.

vorige week
Ook wij zijn er vandaag achter gekomen dat ik 6 weken zwanger ben van een tweeling! Zelf ben ik er 1 van een drieling.
Wij hebben nog een ouder kindje van 8!

vorige week
Hier zwanger van een eeneiige tweeling vandaag gehoord. Heel spannend want waarschijnlijk een mono-mono tweeling. Volgende week vrijdag weer een echo.
Het is via ivf en er is dus maar 1 embryo teruggeplaatst. Ook de gynaecoloog had dit totaal niet verwacht.
Nu maar afwachten…

vorige week
Op de eerste echo was er maar één kloppend hartje gezien, afgelopen woensdag ook verrast met een extra wondertje. Nu ruim 8 weken in verwachting van een tweeling! Gefeliciteerd allemaal☺️