80 Reacties

3 weken geleden

De afstandsbediening weer gevonden die ik blijkbaar gisteravond ergens in de badkamer had neergelegd maar waar ik me niks van kan herinneren. Denk al de eerste tekenen van een zwangerschapsbrein? Leuk topic btw! Ben benieuwd wat er nog meer volgt.

3 weken geleden

Ontzettend veel jeuk over mn hele lichaam, word er gek van 🥲 las dat ook dat er bij kan horen, wat een raar iets die zwangerschap 😂
... toen ik mijn laptop aanraakte (op een normale plek) een schok gekregen van het statisch zijn dat mijn tweede beeldscherm even uitging🙃

3 weken geleden

Reactie op Irr.

De afstandsbediening weer gevonden die ik blijkbaar gisteravond ergens in d ...
Haha, gelukkig heb je hem terug. Ik vergeet ineens dingen waar ik normaal heel attent of alert mee ben. Ik wist niet dat dit al een kwaal in het 1e trimester was… hopelijk wordt dit niet de hele zwangerschap erger 😅

3 weken geleden

Sleutel vergeten toen ik de hond ging uitlaten, zó niet iets voor mij😂

3 weken geleden

Pinpas vergeten in een supermarkt in Duitsland. Zat nog in het pin apparaat.

3 weken geleden

Bijna gehuild omdat we geen chocopasta meer hadden. Ik heb nog niet echt erge moodswings gehad dus die kwam binnen haha. Maar de dag is nog jong 🥲
Vandaag heb ik... Mijn moeder op bezoek gehad en bijna onze zwangerschap verklapt. Ze wilde even boven kijken naar ons nieuwe bed en de nieuwe kast. In deze kast liggen mijn mooie zwangerschapstesten fijn verstopt in de lade, maar wel direct zichtbaar bij openen. Mijn moeder maakt natuurlijk de kastdeuren even open, erna de lade links, toen rechts ook 2 lades. De 3e lade wilde ze bijna openen ook, terwijl ik het deurtje ondertussen al een beetje dicht duwde. Toen ze het verder probeerde zei ik: nee doe die maar niet haha Vraagt ze: Oo zitte daar de speeltjes in?😂 Ik: daar ga ik nie op in haha! Hahaha ik leg het haar maar even uit als we de bekendmaking van onze zwangerschap doen 😅

3 weken geleden

Eerst heel hard gelachen om een grapje en vervolgens ging het over in huilen, toen leen ik in de spiegel en ging ik nog harder gehuild omdat ik er achter dat ik lelijk ben als huil 😂

3 weken geleden

3x dezelfde fout gemaakt op werk. Voel me echt een domme geit 😅

3 weken geleden

Op de wc gaan zitten met onderbroek aan… gelukkig nog net op tijd bedacht dat die uit moest 🫣

3 weken geleden

De hele yogales met de gedachte gelegen dat ik alweer moest plassen. Niet helemaal ontspannend dus 😂 😂

3 weken geleden

De vaatwasser aangezet terwijl ik 'm net had uitgeruimd 😅

3 weken geleden

5 km gewandeld Aan mijn studieopdracht gewerkt Dingen geregeld voor onze vakantie

3 weken geleden

Gewerkt

3 weken geleden

Ziek gemeld van werk. Hele weekend al op bed met lichte koorts en nauwelijks zin of puf om te eten. Hele hoofd zit dicht. Word zenuwachtig van het idee dat dit niet goed kan zijn voor die kleine. Was ook minder misselijk hierdoor wat me ook nerveus maakt 😅 Misschien morgen toch de verloskundige even bellen om mijn zorgen te uiten

3 weken geleden

Bijna gehuild omdat we geen chocopasta meer hadden. Ik heb nog niet echt er ...
Hahaha net ik toen ik er achter kwam dat mijn oudste mijn chocolade op had gegeten 🤯 "Yo relax mam" Ik: Je begrijpt gewoon niet hoe dit is voor mij Hij: 🤨

3 weken geleden

Reactie op Cactus_Lily

Hahaha net ik toen ik er achter kwam dat mijn oudste mijn chocolade op had ...
😂😂

2 weken geleden

Van een bord gegeten waar mijn zoon rauwe kip op had gesneden 🤢🤢🤢 omg ben zo boos. En hoop zo erg dat ik hier niet ziek van word. Ik maak bijna nooit kip omdat ik rauwe kip zo smerig en onhygiënisch vind en dan DIT 🤮

2 weken geleden

Tegen mijn zoontje gezegd dat we naar de dokter moesten (intake verloskundige). Hopelijk vond hij het niet indrukwekkend genoeg en houdt hij zijn mond tegen me moeder morgen die nog niets weet haha.