9 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben nu 16 weken zwanger. Heb op het begin ook wat last gehad van vermoeidheid en misselijkheid. Maar ik merk nu ook niks meer. Heel soms dat ik wat last heb van mijn onderrug maar verder voel ik me heel fit en heb ik nergens afkeer tegen. Ook mijn buik is nog niet echt zichtbaar. Moet wel zeggen dat bij mij de Placenta ook voor licht dus ik waarschijnlijk pas rond de 20 weken iets zou kunnen voelen🥰

6 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Sinds een week of 2-3 ook eigenlijk al klachtenvrij. Af en toe een krampje en of bandenpijn. Maar ook heel blij mee dat ik me niet meer zo ellendig voel! Wel ben ik in tussentijd al 2x naar het hartjesspreekuur gegaan omdat ik me snel zorgen kan maken. Een doppler durf ik dan niet te kopen, want stel ik kan het een keer niet vinden. Sinds een paar dagen voel ik wel schopjes waardoor ik even die bevestiging krijg en gerust ben. Dat helpt wel echt het vertrouwen terug te krijgen. Op dat moment neem ik het mezelf kwalijk dat ik zo veel pieker over alles dat mis kan gaan. Zo zonde! Dus als je dat gaat voelen binnenkort gaat het je zeker helpen! ❤️

6 dagen geleden

Reactie op Serenity2025

Ja heel herkenbaar! Sinds een week of 2-3 ook eigenlijk al klachtenvrij. A ...
Aaah wat fijn dat ik niet de enige ben! En wat leuk dat je al wat schopjes voelt, gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? En is dit je eerste kindje? ☺️
Hier ook klachtenvrij!🤩

6 dagen geleden

Ik denk dat we boffen, dat we geen klachten hebben! Maar misschien jullie ook iets meer bevestiging?

6 dagen geleden

Hier bijna 18 weken en alleen wat last van mijn darmen. Verder voel ik haar nog niet en zie ik alleen zelf een kleine verandering aan mijn buik 😆 enige bevestiging van een baby zijn de echo’s en als ik het hartje hoor bij de verloskundige haha

6 dagen geleden

Reactie op Denisedh

Hier bijna 18 weken en alleen wat last van mijn darmen. Verder voel ik haar ...
Jaa same!

6 dagen geleden

Reactie op GedrevenOchtend730080

Aaah wat fijn dat ik niet de enige ben! En wat leuk dat je al wat schopjes ...
Dankjewel! 1e kindje en vandaag 18+5. Placenta ligt achter mogelijk dat ik het hierdoor iets eerder voel dan gemiddeld zei de verloskundige. Ik voel (en zie) de schopjes als ik heb gegeten en op de bank lig of ‘s avonds op bed. Als je bezig bent voel je het minder. Wel heel leuk dus hoop dat je het ook snel kan ervaren❤️🥰

14 uur geleden

Ik ben 20 weken zwanger en nog steeds EXTREEM vermoeid.. en dit maakt me extra moe (ik neem Vitakruid mama dag & nacht en uit bloedonderzoek komt niks geks naar voren… Dus weet gewoon niet wat het is, maar het is heeeeel vervelend…)