15 Reacties

vorige week

Herkenbaar haha. Ik zit op 8,5 week 3e zwangerschap en al een mega buik. Normale broeken zitten hier ook niet meer lekker. Heb een korte zwangerschapsbroek weer tevoorschijn getoverd met dit weer en lange zwangerschapsbroeken gehaald. Verder zijn jurkjes idiaal

vorige week

Ik ben vandaag 9 weken, mijn buin is aan het rommelen en mega opgeblazen. Mijn normale broeken zitten steeds minder comfortabel, maar de zwangerschapsbroek die ik van een vriendin heb gekregen is nog veel te groot. Jurkjes zijn prima denk ik, maar vind ik niet altijd fijn op werk. Ik denk dat ik lekker ga shoppen op Zalando dit weekend 馃槀

vorige week

Ik heb van die tussenstukjes besteld op temu, maar je kunt ze overal bestellen denk ik. Doe doe je om je knoop van je broek en zo heb je meerdere gaatjes om hem strakker/losser te trekken.
Low waist pantalons en low waist baggy jeans, of linnen broeken met een touwtje

vorige week

Reactie op Sunshine-

Ik vind deze flared van de Costes erg fijn. Vorige zwangerschap tot iets va ...
Hier heb ik inderdaad ook al een paar keer naar gekeken Maar ik ben 165 met korte benen. Dus ben bang dat die veel te lang is

vorige week

Reactie op Baby Wens 98

Ik ben vandaag 9 weken, mijn buin is aan het rommelen en mega opgeblazen. M ...
Ik zou zalando lounge in de gaten houden馃き morgen is daar bijvoorbeeld mamalicious en ze hebben ook vaker noppies/only/ anna field e.d. voor meer dan de helft van de prijs

vorige week

Net deze broek van only binnen en hij zit fantastisch. Ook in verschillende lengtematen! 馃帀

vorige week

Ik heb het zo opgelost met een elastiekje en dan een langer shirt erover!

Reactie op Loeshoef

Net deze broek van only binnen en hij zit fantastisch. Ook in verschillende ...
Leuk!! Mag ik vragen welke maat je draagt? Alleen om een beeld te krijgen of het mij ook leuk zou staan maat 40/42

vorige week

Reactie op GeweldigeHemelsblauw11

Leuk!! Mag ik vragen welke maat je draagt? Alleen om een beeld te krijgen ...
Ik heb maat M/L of 40. Deze in maat L besteld en valt (vind ik) heel flatterend 馃憣馃徏
Ik heb een heerlijke met elastieke band van miljuschka @ wehkamp, alleen is die zwart dus was vandaag net even hormonaal verdrietig aan het zijn dat dat weinig optie is van de zomer haha

Reactie op Loeshoef

Ik heb maat M/L of 40. Deze in maat L besteld en valt (vind ik) heel flatte ...
Dankje!

Reactie op Loeshoef

Net deze broek van only binnen en hij zit fantastisch. Ook in verschillende ...
Daar heb ik ook 2 van! Had er eerst al 1, later nog 1 besteld. Beide zwart, maar misschien ga ik nog wel even voor een beetje kleur ofzo馃

vorige week

Reactie op Pip35

Hier heb ik inderdaad ook al een paar keer naar gekeken Maar ik ben 165 me ...
Ik ben 1.70 en bij mij zit hij prima. Maar 5cm is natuurlijk nog best wat verschil. Via vinted weer eentje voor inclusief verzendkosten 12 euro kunnen halen. Voor die prijs zou ik het zelf de moeite waard vinden om hem even naar iemand toe te brengen om in te korten. Was ook heel fijn na de zwangerschap. Omdat veel broeken dan nog niet fijn zitten. De broek die ik in de zwangerschap aan kon was niet volledig uitgerekt. Dus heb hem gewoon met mijn gewone gewicht kunnen dragen. Dus je hebt er echt lang plezier van.