15 Reacties

vorige week
Ik ben vandaag 9 weken, mijn buin is aan het rommelen en mega opgeblazen. Mijn normale broeken zitten steeds minder comfortabel, maar de zwangerschapsbroek die ik van een vriendin heb gekregen is nog veel te groot. Jurkjes zijn prima denk ik, maar vind ik niet altijd fijn op werk.
Ik denk dat ik lekker ga shoppen op Zalando dit weekend 馃槀

vorige week
Ik vind deze flared van de Costes erg fijn. Vorige zwangerschap tot iets van 20 weken gedragen, maar had langer gekund. Hij was alleen zwart en werd toen zomer. Nu weer via vinted 2 lichtere kleuren gekocht.
https://www.costesfashion.com/nl-nl/shop/kleding/broeken/legging/349909-TAU.M.html?utm_campaign=Flare+legging+met+rib&utm_content=&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=performance-max&bg_source=ga&bg_campaign=17365925444&bg_kw=-mi-232952532-pi-349909135-ppi-&bg_source_id=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwhr6_BhD4ARIsAH1YdjChDc77j3nNxoE6rHh5VlhMVhfGKVBCAN0lRz0us9oLmuh-xCQ0qesaAv5XEALw_wcB

vorige week
Low waist pantalons en low waist baggy jeans, of linnen broeken met een touwtje

vorige week
Reactie op Baby Wens 98
Ik ben vandaag 9 weken, mijn buin is aan het rommelen en mega opgeblazen. M ...
Ik zou zalando lounge in de gaten houden馃き morgen is daar bijvoorbeeld mamalicious en ze hebben ook vaker noppies/only/ anna field e.d. voor meer dan de helft van de prijs

vorige week
Reactie op Loeshoef
Net deze broek van only binnen en hij zit fantastisch. Ook in verschillende ...

Leuk!!
Mag ik vragen welke maat je draagt? Alleen om een beeld te krijgen of het mij ook leuk zou staan maat 40/42

vorige week
Ik heb een heerlijke met elastieke band van miljuschka @ wehkamp, alleen is die zwart dus was vandaag net even hormonaal verdrietig aan het zijn dat dat weinig optie is van de zomer haha

vorige week
Reactie op Loeshoef
Ik heb maat M/L of 40. Deze in maat L besteld en valt (vind ik) heel flatte ...
Dankje!

vorige week
Reactie op Loeshoef
Net deze broek van only binnen en hij zit fantastisch. Ook in verschillende ...

Daar heb ik ook 2 van! Had er eerst al 1, later nog 1 besteld. Beide zwart, maar misschien ga ik nog wel even voor een beetje kleur ofzo馃

vorige week
Reactie op Pip35
Hier heb ik inderdaad ook al een paar keer naar gekeken
Maar ik ben 165 me ...
Ik ben 1.70 en bij mij zit hij prima. Maar 5cm is natuurlijk nog best wat verschil. Via vinted weer eentje voor inclusief verzendkosten 12 euro kunnen halen. Voor die prijs zou ik het zelf de moeite waard vinden om hem even naar iemand toe te brengen om in te korten. Was ook heel fijn na de zwangerschap. Omdat veel broeken dan nog niet fijn zitten. De broek die ik in de zwangerschap aan kon was niet volledig uitgerekt. Dus heb hem gewoon met mijn gewone gewicht kunnen dragen. Dus je hebt er echt lang plezier van.