12 Reacties

gisteren

Ik heb de vorige bevalling de weeën timer met een groen logo gebruikt. Werkte prima alleen hij gaf al snel aan dat ik een ambulance moest bellen🤣 dus als je stressgevoelig bent zou ik die app niet doen. Maar als je nuchter bent kun je die app prima gebruiken.

gisteren

Reactie op Naatjex

Ik heb de vorige bevalling de weeën timer met een groen logo gebruikt. Werk ...
Deze?

gisteren

Reactie op DjokeA

Deze?
Ja die idd! Ik ga deze nu ook weer gebruiken.

gisteren

Reactie op DjokeA

Deze?
Ik heb deze ook gedownload! Ben benieuwd 😁

gisteren

Reactie op Naatjex

Ik heb de vorige bevalling de weeën timer met een groen logo gebruikt. Werk ...
Die functie kan je volgens mij uitzetten, staat bij de instellingen! Ik weet alleen niet uit ervaring of het dan ook daadwerkelijk niet getoond wordt.

gisteren

Top, dan ga ik die ook op mijn telefoon zetten. 😊
Ik heb mijn vorige bevalling een roze gebruikt, die staat nogsteeds op mijn telefoon dus dat zal het wel weer worden 😂

gisteren

weet iemand een goede gratis app voor iPhone ?

gisteren

Reactie op fennnnnn

weet iemand een goede gratis app voor iPhone ?
Ik heb de app weeën timer met roze/blauw logo met een zwart baby’tje erop. Vorige bevalling gebruikt en werkte top 👍🏻

gisteren

Reactie op Mamanas

Ik heb de app weeën timer met roze/blauw logo met een zwart baby’tje erop. ...
Hij heet weeën timer pro. Heb hem destijds aangeraden gekregen bij de bevalcursus die ik heb gedaan.

18 uur geleden

Ik heb in de app van de kraamzorg een weeentimer. En daarnaast ook de app die veel genoemd word. Zou indd even goed kijken naar de instellingen ivm de waarschuwingen haha

11 uur geleden

Gewoon de gratis weeen-timer app gebruiken! Al die apps doen hetzelfde en als je daadwerkelijk weeen hebt, heb je geen andere functie/opties nodig dan ‘wee start’ en ‘wee gestopt’, met de daarbij horende interval en hoelang de wee heeft geduurd, that’s it!