6 Reacties

gisteren
Onze eerste 2 zat 1 jaar en 9 maanden tussen. Ik had een duowagen waarbij ze achter elkaar zaten. Voorste zitje was meer een peuter zitje en achterin kon eerst nog een soort babynestje, daarna een kindje ook zitten. Ik heb hem enorm veel gebruikt!

gisteren
Lijkt mijn verhaal wel! Ben ook zo aan het twijfelen haha. Ons tweede zoontje is dan net 2, en die loopt en rent ook echt overal heen..

gisteren
Ik had dan wel wat minder verschil maar ook zo weg loper dus innd duo wagen wel verkeerde keuze gemaakt met onder elkaar dus als ik toen de donkey duo kon halen deed ik dat zo weer nu zijn mijn kinderen al 10 9 en 6 dus zusje kan straks alleen in de kinderwagen ❤️

gisteren
Mijn dochter zal 2 jaar en 3 maanden zijn als haar zusje komt!
Wij hebben besloten geen duo-wagen aan te schaffen. Ik heb al een meerijdzitje gekocht van Joolz en ze vindt het nu al prachtig! Ze kan erop staan en zitten, dus voor kleinere rondjes denk ik dat dat prima lukt!
Ik ben ook van plan om anders de baby in de draagzak te doen voorlopig. :)
En, voor grotere uitjes ben ik nooit alleen. Ik denk dat wij er dan voor kiezen om de wagen en losse buggy mee te nemen!
Ik vind het vooral ook mega zonde om nu na 2 jaar al een andere wagen aan te gaan schaffen en vind een duo-wagen er zo groot uitzien! Dus ook een persoonlijke keuze! :-)

16 uur geleden
Ik heb de bugaboo donkey duo tweedehands gekocht. Mijn zoon zal 1 jaar en 11 maanden zijn als de tweede geboren wordt.
Hij wil nu vaak wel lopen, maar wordt snel moe.
Het voordeel van deze wagen is ook dat ik het als een enkele wagen kan gebruiken.
Ik heb ook expres een wagen naast elkaar gekocht, omdat mijn zoon met 3 maanden niet meer in de bak wilde liggen want hij moest alles kunnen zien. Ik verwacht dus nog zo’n nieuwsgierig te krijgen. (Mijn man en ik wilden ook alles zien als baby, dus het zal wel in de genen zitten)
Nu is mijn zoon een stuk jonger dan jouw kleine, maar je kan tegen die tijd altijd via marktplaats een duo wagen kopen als je denk het toch nodig te hebben.