12 Reacties

4 weken geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Er was nog geen kloppend hartje te zien. Een week later opnieuw voor een echo geweest en toen was er mooi een kloppend hartje te zien. Heeft de verloskundige je uitgelegd, dat dit nog kan op dit termijn?
Dit was voor mij de reden om dit keer te wachten tot na 8 weken met de eerste echo. Ik vond dat zo spannend toen.

3 weken geleden
Reactie op hkhv
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Er was nog geen kloppend hartj ...
inderdaad, er werd meteen een volgende echo gepland voor na 10 dagen. ik vind het ook onwijs eng!

vorige week
Reactie op WarmePlaneet892213
inderdaad, er werd meteen een volgende echo gepland voor na 10 dagen. ik vi ...
En hoe is het afgelopen ik moest vandaag ok voor een echo dacht kwa berekening morgen 7 weken te zijn maar kwa onregelmatige menstruatie en een langere cyclus dan 28 dagen kon het ok korter wezen . Bij mijn was er vandaag een leeg vruchtzakje van 1cm .

gisteren
Reactie op WarmePlaneet892213
inderdaad, er werd meteen een volgende echo gepland voor na 10 dagen. ik vi ...
Hoe is het nu met je? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb pcos, geen regelmatige cyclus en zwanger geraakt met hulp van Letrozol. De gynaecoloog wist daarom niet goed of het nog een goede zwangerschap kon worden. Bij de verloskundige dacht ze dat het een miskraam was, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het ook kan dat we te vroeg een echo gemaakt hebben en ik minder ver ben dan gedacht. Het vruchtzakje was 1,1 cm en nog leeg. Ze zei dat dit kon bij 5-6 weken. Ik moet maandag terugkomen... Afgelopen paar dagen wel wat bloedverlies gehad, dus ga uit van het slechte... Geen stolsels of pijn/krampen gehad..

20 uur geleden
Hier ook gehad bij ons eerste kindje. Qua grootte van het vruchtzakje hadden ze iets moeten zien maar was leeg. Vk gaf aan dat het een miskraam was. 2 weken later was er gewoon een kloppend hartje te zien. Grootte van het vruchtzakje hoeft dus niks te zeggen. Het enige wat je kunt doen is afwachten en hopen.

6 uur geleden
Reactie op DaadkrachtigeEdelsteen905029
Hoe is het nu met je? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb pcos, ...
Ik heb precies het zelfde ook zwanger geworden met letrazol ik ben vorige week vrijdag geweest voor de eerste echo was enkel een vruchtzakje van 1cm te zien ik moet aanstaande dinsdag terug komen vind het best spannend eigenlijk hoe of wat

3 uur geleden
Reactie op Br 1993
Ik heb precies het zelfde ook zwanger geworden met letrazol ik ben vorige w ...
Pff ja ik ook! Ik moet maandag om half 11! Laat je weten als je geweest bent? 馃馃徏馃馃徏馃馃徏