7 Reacties
19 uur geleden
Hier exact hetzelfde. Ik vermoed ook verborgen reflux. Erg onrustig drinken. Zwaaien met zijn armen en trappen met zijn benen. Ineens beginnen te huilen tijdens het drinken. Ook maakt hij veel geluid tijdens het drinken, soort kreunen. Als het drinken langer duurt dan 15-20 minuten raakt hij gefrustreerd..
19 uur geleden
Onze zoon heeft (had) het ook, maar omdat we dit herkenden van onze andere twee zoontjes, verdikken we zijn voeding vanaf 1,5 week al met gelilact.
Dit werkt weer enorm goed, rustig drinken en alle flessen leeg.
Wel met slapen nog veel onrust maar het is geen strijd meer met drinken!
13 uur geleden
Reactie op JES21
Zielig he… ga jij actie ondernemen? Naar het cb of huisarts om het te check ...
Ik heb begin van de week contact met het cb gehad en zij gaven aan dat bijna elke baby wel iets van reflux heeft. Kwam er eigenlijk op neer dat het erbij hoort. Vooral ook vanaf een week of 4/5😅 Hij heeft ook wat last van krampjes, daarvoor gebruiken we nu deels speciale voeding. Osteopaat zijn we nog niet geweest, maar zit er wel over na te denken eens contact op te nemen. Indikken met johannespitbroodmeel oid zie ik nog niet echt zitten.
8 uur geleden
Reactie op Carola036
Ik heb begin van de week contact met het cb gehad en zij gaven aan dat bijn ...
Ik zag indikken met jbpm ook niet zitten, maar wat een verademing zeg. Het spugen is zoveel minder. Voor het maagzuur gebruiken we nu sinds 2 dagen nexium, ben benieuwd wat dat gaat doen.