11 Reacties

4 weken geleden
Ik ben 15+5 en heb een merrie van 7 jaar , ik ben op vakantie geweest en heb door de woestijn gegaloppeerd, zolang ik me goed voel blijf ik rijden maar denk niet dat ik het nog super lang volhou . Ook omdat ik mijn paard op eigen stuk heb waardoor alle klusjes op mij komen en een vriendin die haar paard samen met de mijne heeft . De klusjes beginnen wel zwaar te worden

4 weken geleden
Ik ben 27 , 14,5 week zwanger en heb drie eigen paarden aan huis staan, een merrie van 16, een ruin van 9 en een 6 jarige ruin.
De merrie wordt gereden door twee bijrijders. De jongste ruin heb ik zelf zadelmak gemaakt en rij ik thuis nog in de baan. De andere ruin heb ik tot 18 juni een startkaart mee. Zodra mijn startkaart is afgelopen ga ik afbouwen. Ik krijg steeds meer rugpijn na intensief rijden, dus wellicht stapritjes.
Komend weekend ga ik op ruiterkamp met de vereniging. Ipv m鈥檔 jonge ruin neem ik de oude merrie mee, net was safer.

3 weken geleden
Ik wil heel graag even weer op de rug van de paard zitten. Mis het echt enorm... ik heb helaas nog geen eigen paard was er van plan dat die zou komen maar toen raakte ik zwanger. Heeft iemand tips waar ik misschien gewoon even kan rijden. Had eerst een adressje maar lijkt steeds meer dat ik daar niet echt welkom ben want telkens hebben ze geen tijd ben nu 13+4

3 weken geleden
Ik ben 13+4 en heb een bijna 15 jarige ruin van 180 hoog. Die ik nog wel rij, als het goed voelt. Anders is het een dagje vrij of longeren. Sinds vorige week een bijrijder die gaat opbouwen met rijden, waardoor ik straks makkelijk kan afbouwen met rijden en hij gewoon lekker kan blijven rijden.

3 weken geleden
Ik ben nu 13+4 en rij nog wel 4 a 5x per week paard op mn bijrijdmerrie van 17. In juni en juli staan ook nog de nodige wedstrijden gepland. Ook de klusjes erom heen (stal mesten etc) gaan nog super goed. Ik hoop dat ik tot ongeveer 24 weken minimaal nog kan blijven rijden.

15 uur geleden
Ik ben nu 18 weken en moet wegens bekkenproblemen stoppen met echt rijden, dus morgen rij ik m鈥檔 laatste wedstrijd. Daarna ga ik alleen nog af en toe stappen. Mijn 3 paarden worden gereden door vriendinnen en train ik voorlopig aan de hand馃榾

8 uur geleden
Ik rijd nog ongeveer 2/3 weekjes, tot rond de 20 weken. Ik heb een aansluitende bodyprotector en die begint nu langzaamaan wat strakker te zitten dus het leek me wel tijd.
Het rijden gaat nog super goed, verbaas me er ook over! Heb het alleen wat sneller warm haha maar dat is niet gek met dit weer.