9 Reacties

19 uur geleden

Yes hier, ben nu bijna 22 weken en was al met 15 weken 10 kilo bijgekomen ondanks er nog geen baby bump te zien is😂

18 uur geleden

Jep ook op dat termijn maar tis niet alleen van wat je eet he😉 alles weegt erin... extra bloed, placenta, vruchtwater, de baby enz wellicht nog vocht

18 uur geleden

24,3 en ook hier flink aangekomen 🥹 13 kilo. Het begin ging niet zo hard maar dit 2de trimester wel ook men buik is hard gegaan en merk dat het overal zit. Voel me ook zwaar… Maar uit ervaring weet ik dit komt goed na de geboorte😊

18 uur geleden

Wat was je normale gewicht? Vrouwen met lage BMI in normale gewicht meestal krijgen meer extra kilo’s bij en vrouwen met BMI boven 30 komen minder kg aan met zwangerschap… ik heb normaal BMI boven 35 en tot nu toe(21 weken) ben ik pas 3 kg aangekomen… het is mijn eerste zwangerschap dus dat heeft ook iets met gewicht te maken. Bekende van mij is 22 weken zwanger en zij is veel meer aangekomen maar haar normale gewicht was altijd ronde 50kg 🤔

18 uur geleden

Reactie op Gab94

Wat was je normale gewicht? Vrouwen met lage BMI in normale gewicht meestal ...
Ik woog 71,5 en ben 1.75. Had maat M dus volgens de statistieken mag ik tot 16 kilo aankomen maar ik ben bang dat ik daar weer overheen ga

18 uur geleden

Hier ook met 24 weken al bijna 14 kilo… Eet gezond en ben slank van mijzelf.

18 uur geleden

Reactie op Hallo123456

Ik woog 71,5 en ben 1.75. Had maat M dus volgens de statistieken mag ik tot ...
Je zou niet zo druk maken. Met tweede zwangerschap alles gaat meer of sneller wat ik heb van verhalen gehoord. Misschien heb je ook meer vruchtwater 🤔 misschien je borsten zijn ook groter, dat kan best veel gewicht zijn 😉

17 uur geleden

Hier ook nu 20 weken en bijna 10 kilo aangekomen. Ik ging mijn zwangerschap nu ook al 15 kilo zwaarder in als bij de eerste dus voel me groot en lomp. Ik snap je helemaal. Bij onze dochter was ik 25+ kilo aangekomen maar na de bevalling al 15 kwijt. Ondanks ik je gevoel helemaal snap t maakt mij ook onzeker weet ik dat t na de bevalling wel goed moet komen.

14 uur geleden

25 weken en inmiddels 14kg aangekomen, had voor de zwangerschap een bmi van 32, dus ik zou minder moeten aankomen 🫣