10 Reacties

Ik ben juist wat afgevallen. 22 weken zwanger nu. En Als ik de 20 weken echo controle mag geloven heb ik een grote baby. Heb ook borsten gekregen dus begrijp niet zo goed waar dat dan vandaan is genomen 😅🤣

15 uur geleden

Ik ben ook alleen nog maar afgevallen Ik maak me ook zorgen maar verloskundige zegt dat de baby goed groeid. Ik eet ook veel minder dan dat ik deed voor dat ik zwanger was. Ons meisje vraagt veel voeding en ik krijg het niet bij gegeten Bij de echo,s vragen of de groei goed gaat.

15 uur geleden

Reactie op OptimistischeKers074200

Ik ben juist wat afgevallen. 22 weken zwanger nu. En Als ik de 20 weken ech ...
Ja die borsten groeien hier ook als kool vraag me ook af waarvan🤣

15 uur geleden

Reactie op Corinavoo

Ik ben ook alleen nog maar afgevallen Ik maak me ook zorgen maar verloskun ...
Ja hier dus ook steeds honger maar zelf zit ik vol en eet ik nu minder dan ik deed voor de zwangerschap 🤷🏻‍♀️ ja ga ik even vragen bij de volgende echo!

15 uur geleden

Ik heb al sinds enige tijd voordat ik zwanger was niet meer op de weegschaal gestaan. Ik ga me er ook echt niet druk om maken, zolang baby gezond is is t prima.

15 uur geleden

Reactie op NaomiSleijpen

Ik heb al sinds enige tijd voordat ik zwanger was niet meer op de weegschaa ...
Word gewogen bij de vk tis niet dat ik thuis mezelf elke dag weeg hoor😂

15 uur geleden

Reactie op Mee6!

Word gewogen bij de vk tis niet dat ik thuis mezelf elke dag weeg hoor😂
Misschien een idee om dan niet te kijken/aan t geven het niet te willen weten? Aangezien het er vooral voor zorgt dat je je zorgen gaat maken? Ik ben overigens ook bij de vk nog niet gewogen 😅

15 uur geleden

Vorige zwangerschap was ik in totaal 6kg of 7kg aangekomen geloof ik en er kwam een baby van 4.3kg uit 🤣🤣 dus zegt denk ik niet zo veel! Ik heb toen gewoon gegeten, zelfs meer dan normaal. Ik ben wel stevig met 85kg en 1.76m.

15 uur geleden

Reactie op Elize91

Vorige zwangerschap was ik in totaal 6kg of 7kg aangekomen geloof ik en er ...
Oh wauw dat zegt dan indd niet veel🤣 Ik weeg nu 65 kg en ben 1.63 en mijn man is ook niet heel lang dus misschien ook daarom wel

14 uur geleden

Hi. Ik ben 20/3 en bijna 5kg aangekomen. Vorige week 20weken echo gehad. Ons meisje is wat aan de kleine kant, geen reden tot paniek maar hangt onderaan de curve. Ze verwachten geen 4kg baby straks. Gewicht in wat jij aankomt zegt naar mijn idee niet veel over hoe groot/zwaar je baby is.